Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FenDT schreef:Sorry, maar ben ik dan de enige die dit stuk nogal overdreven vind?![]()
Het eerste stuk is nog relevant, dat heeft echt iets te maken met de overwinning maar dan.... Dat de commandante o zo goed 2 paarden naar het Z heeft gereden, dat ze er bij voorbaat eigenlijk al van uit gaan dat ze volgend jaar in de A-poule blijven.. Nou, dat zal ze dan vies tegenvallen! En dat alle ruiters ook nog dressuur rijden, blabla, alsof het allemaal topamazones zijn..
En dan nog iets: Dat ze het de pony's niet wil aandoen om 2 proeven op een dag te lopen, alsof ze de greopen die dit wel doen echt beláchelijk vinden.. O wat zielig, 2 proeven lopen, 2 keer 15 minuten...![]()
Wij zijn met onze groep vorig jaar kampioen in de B-poule geworden en mochten ook promoveren naar de A-poule maar om nou bij voorbaat te zeggen dat je de andere groepen ook achter je kan laten..... Wij waren blij met onze overwinning maar uit dit stuk lijkt het net of je een ontzettend grote, prachtige en moeizame overwinning hebt behaald..
Ik wil de Devel Gigantjes van harte feliciteren met hun overwinning, maar dit stuk vind ik toch wel érg overdreven..
Succes in de A-poule volgend jaar, we zullen julie wel tegenkomen!