Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nowornever schreef:Was te verwachten dat hij weer een terugslag zou krijgen blijf toch hopen dat hij er op een normale manier boven op komt.
sologirl schreef:Vind het echt heel sneu voor het paard.. Had mij niet uitgemaakt welk paard het was. En toch vind ik dat ze serieus eens moeten gaan nadenken of ze dit wel voort willen zetten. Niet in het belang van mensen die hem nog voor de sport willen ofzo, maar in het belang van het diertje.
Deze up en downs moeten zowel eigenaar als het paard zelf toch een keer opbreken. Wie zegt dan dat het genoeg is?
BailyKarlos schreef:Wat verschrikkelijk! Ik hoop dat het paard er snel bovenop komt!
Sologirl: Van buitenaf is natuurlijk veel makkelijker om het objectief te bekijken, maar als het je eigen paard is grijp je werkelijk alles aan om maar te zorgen dat hij het overleefd... Dan zie je soms niet meer wanneer genoeg genoeg is...
sologirl schreef:Vind het echt heel sneu voor het paard.. Had mij niet uitgemaakt welk paard het was. En toch vind ik dat ze serieus eens moeten gaan nadenken of ze dit wel voort willen zetten. Niet in het belang van mensen die hem nog voor de sport willen ofzo, maar in het belang van het diertje.
Deze up en downs moeten zowel eigenaar als het paard zelf toch een keer opbreken. Wie zegt dan dat het genoeg is?
besita schreef:Hij is in eerste plaats een " groots dekhengst " hij was namelijk al een hele tijd uit de sport ...gezien hij een grootverdiener is in de fokkerij zullen ze er wel alles op zetten om hem erbovenop te helpen