Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mando schreef:Blijkbaar is hij wel begaan met zijn pony's.
Dat hij die 800 euro niet kan betalen dat kan gebeuren je weet niet in wat voor een situatie die man zit.. wie weet heeft hij geen vervoer om ergens anders te gaan staan.
Dan mensen hulp vragen in dit soort situaties is beter dan je paarden te laten verwaarlozen wat je toch ook nog vaak tegenkom.
amondi schreef:Misschien wel wat sneu voor de individuele paardenhouder, maar hij wist dit toch?
En 800 euro per jaar is 66 euro per maand, waar praten we over??? Als je dat al niet kan betalen waarom dan 4 paarden?
Ik zou willen dat mensen eens hun eigen verantwoording namen in plaats van meteen om "hulp"te vragen.
Er zijn duizenden mensen die veel harder huilp nodig hebben.
Cayenne schreef:Andere weiden, waaronder in Ermelo, kosten jaarlijks 800 euro aan huur. Dat is te veel voor Van de Velde.
suffie schreef:Deze man is ontzettend begaan met zijn dieren en heeft het dan ook super voor elkaar. Ik denk dat zijn paarden er nu zo'n 10 jaar lopen. Hij onderhoudt het keurig en dat is ook een visite kaartje voor Harderwijk, want zijn weide is het eerste wat je ziet als je Harderwijk binnenrijdt vanaf de Leuvenumseweg. Vind idd maar eens zoveel weide terug wat je kunt huren en waar je ook nog een stal op mag bouwen. Ik kan me best voorstellen dat hij baalt.
Mando schreef:Blijkbaar is hij wel begaan met zijn pony's.
Dat hij die 800 euro niet kan betalen dat kan gebeuren je weet niet in wat voor een situatie die man zit.. wie weet heeft hij geen vervoer om ergens anders te gaan staan.
Dan mensen hulp vragen in dit soort situaties is beter dan je paarden te laten verwaarlozen wat je toch ook nog vaak tegenkom.