Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:en zo heb je het, en zo is het verdwenen........... en ik snap het niet, want waar moet je in hemelsnaam heen met zo een dier! is net zo iets als de mona lisa stelen en deze dan proberen te verkopen
KiWiKo schreef:en zo heb je het, en zo is het verdwenen........... en ik snap het niet, want waar moet je in hemelsnaam heen met zo een dier! is net zo iets als de mona lisa stelen en deze dan proberen te verkopen
Lizz schreef:Tja dit is al eens eerder gebeurd met een andere hengst, volgens mij een paint hengst, deze is toen gecastreerd terug gevonden.
Cayenne schreef:Er verdwijnen inderdaad soms ook bekende paarden.
Ze komen helaas niet allemaal meer levend terug. Zo was er ook een bekend renpaard welke ergens begraven moet liggen.
Hopelijk komt deze gezond en wel weer terug bij de rechtmatige eigenaar
KiWiKo schreef:Cayenne schreef:Er verdwijnen inderdaad soms ook bekende paarden.
Ze komen helaas niet allemaal meer levend terug. Zo was er ook een bekend renpaard welke ergens begraven moet liggen.
Hopelijk komt deze gezond en wel weer terug bij de rechtmatige eigenaar
zijn vaak afrekeningen in het criminele circuit
Katja schreef:De Mona Lisa kun je tenminste nog thuis aan de muur hangen maar wat moet je met een dekhengst behalve je eigen merries dekken om papierloze veulens te krijgen.
Foryourneeds schreef:KiWiKo schreef:
zijn vaak afrekeningen in het criminele circuit
Wel beetje gemeen dan om het paard ervoor te laten opdraaien.
Hopelijk vinden ze hem snel ongedeerd terug!
Barbara_m schreef:Daarom vroeg ik me ook af wat ze ermee moeten.Katja schreef:De Mona Lisa kun je tenminste nog thuis aan de muur hangen maar wat moet je met een dekhengst behalve je eigen merries dekken om papierloze veulens te krijgen.
Het zal heus niets met dekkingen te maken hebben
NoireIdylle schreef:Daar zal vast binnenkort een losgeldprijs voor komen, als hij inderdaad 5 miljoen waard is. Verkopen kunnen ze hem niet, dus zal het wel om ontvoering draaien.
(Tja, en dan Capone zelf heten..)