Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Onno Kuiper van Yosemite vermoedt dat kinderen die vaak op zoek gaan naar gebruikte verfkogels de pony's van de familie Ruiterkamp bekogeld hebben. "Onze pistolen schieten niet verder dan twintig meter.
En de kogels zijn biologisch afbreekbaar."
Voltigeur schreef:De meesten gaan ervan uit dat er effectief op die pony's werd geschoten... Wat helemaal niet zeker is.
Als er echt naar geschoten geweest is (wat ik tenzeerste afkeur) of als het is door te rollen en ze daardoor "onder de verf" zitten, dan denk ik toch dat er na een goed constructief gesprek wel tot een oplossing zou kunnen gekomen worden...
Ik vind het persoonlijk ook nogal een drastische maatregel om per direct het paintballen te laten ophouden.
Wat me in deze, en andere opvalt is dat mensen meer en meer directe klachten geen indienen bij overheden, ipv eerst eens een gewoon gesprek te proberen voeren. Ik vind het een nogal spijtige tendens...
Nanne schreef:Heb je wel een mooie gekleurde my little pony!
Maar nee, als er op geschoten word is dat natuurlijk niet normaal. En ik zie mensen er gerust voor aan dat ze denken, OOOhh leuk een "doelwit"! :@
Maar net als in het stuk geschreven, het kan ook zijn dat ze er doorheen gerold zijn.. Het staat miss een beetje stom, maar ik geloof niet dat het kwaad kan.