Sjef Jansen probeert Filmloop de nek om te draaien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

goldeneye

Sjef Jansen probeert Filmloop de nek om te draaien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-08 17:47

Volgens Willem Braak, eigenaar van Filmloop (het interview kan hier worden bekeken : http://www.dailymotion.com/video/x5hwxk_filmloopinterview_sport )
probeert Sjef Jansen Filmloop in een kwaad daglicht te stellen. "Persoonlijk heeft hij er voor gezorgd dat Filmloop het CHIO Eindhoven niet kon uitzenden" is één van Braak's uitspraken.

Hoewel ik het een slecht gekozen moment vindt, ben ik het zeker met Braak eens dat Sjef zich meer en meer opstelt als de Ceauşescu van de Nederlandse dressuur.

Gitta1977

Re: Sjef Jansen probeert Filmloop de nek om te draaien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:49

Volgens mij hebben ze daar Sjef niet voor nodig hoor.......... Lips are sealed

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:52

Gut, wat een vergelijking. Een massamoordenaar en een paardentrainer?
En dat alleaal in je eerste bericht?
Jammer hoor, dat je je hier even komt aanmelden om JAnssen f af te kraken...

goldeneye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-08 18:17

Billy schreef:
Gut, wat een vergelijking. Een massamoordenaar en een paardentrainer?
En dat alleaal in je eerste bericht?
Jammer hoor, dat je je hier even komt aanmelden om JAnssen f af te kraken...

Het gaat hier om de vergelijking dictator en Sjef die al jarenlang heeft laten zien dat hij overal de vinger in de dressuurpap wil houden. Als ouder van een gehandicapte en paardrijdende dochter ben ik heel blij dat Filmloop haar in staat stelt om *gratis* de wedstrijden (zoals dit weekend in Weert) te volgen.

En ik kan me ook herinneren dat vele, hier op Bokt, het sh*t vonden dat Eindhoven niet werd uitgezonden door Filmloop, maar als je nu eens het hele interview beluister, dan weet je wie hiervoor verantwoordelijk is.

westerwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 15:47

Ik denk dat er bij dit soort zaken altijd twee kanten zijn...
En daarbij vind ik het heel vreemd dat dit zo uitgebreid wordt besproken tijdens een uitzending, als je zo in de verdediging gaat roept dat toch wel wat vraagtekens op.....
En inderdaad om Sjef Jansen nou te vergelijken met een massamoordenaar, dat kan je echt niet maken!!

RDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 15:50

Wat een raar bericht. Ik hoor een zwaar gefrustreerde man op filmloop. Wellicht dat die 2 onenigheid hebben met elkaar, maar dan uit je dit toch niet op zo'n manier? Ik vindt het totaal ongepast om op deze manier je frustraties te uiten. Dit lijkt mij iets tussen 2 partijen. Daarnaast hoor je nu slechts één kant van het verhaal. Vindt het allemaal maar een beetje vreemd.

Daarnaast kun je het echt niet maken om de heer Janssen te vergelijken met een massamoordenaar. Ik denk dan ook dat een slotje in dit topic meer dan gepast is.

Gitta1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 16:44

Dat slotje zat er gisteren ook al op?

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 00:05

Citaat:
Redacteur
Bedrijfsprofiel
HorsUs B.V. is een multimediaal bedrijf en heeft de ambitie om in het voorjaar van 2008 een community te lanceren, die wordt ondersteund door een televisieprogramma, een eigen magazine, webshop, streaming en mobiele toepassingen, zodanig dat in de volle breedte van het concept de community een centraal punt inneemt. HorsUs wordt dé plek voor iedereen die iets met paarden, lifestyle en buitenleven heeft.

In verband met deze ambitieuze groeiplannen zoekt HorsUs B.V. op korte termijn een tweetal redacteuren, die breed georiënteerd zijn op het gebied van paarden en op het gebied van landleven en lifestyle.

Functieomschrijving
Taken:
- Schrijven, verzamelen en op de juiste wijze communiceren van kwalitatief hoogwaardige content op internet.
- Zorgdragen voor alle media-uitingen en een constante nieuwsvoorziening, met daarnaast het redigeren van content
- Uitvoering van crossmediale inzet van communicatiemiddelen (o.a. nieuwsbrief, magazine, tv-content)
- Aansturing van moderators (internet)

Functie-eisen
Profiel:
- Ervaren in het schrijven en beoordelen van artikelen, nieuwsitems en informatie in de ruimste zin des woords
- Communicatief vaardig
- Representatief
- Flexibel
- Proactief
- Ervaring op gebied van journalistiek en fotografie
- Ervaring met gebruik van diverse digitale toepassingen en sterke affiniteit met paarden, landleven
en/of lifestyle is een pré.

Aanbieding
Een uitdagende baan in een dynamische organisatie met enthousiaste collega’s. Een afwisselende functie, waarbinnen jij je talent, kennis en creativiteit optimaal kan inzetten.

[knip]

http://www.paardensporter.com/?/vacatures/bekijken/636/

Nog meer Kapers op de kust.

Wie zijn de eigenaren van HorsUs???
Laatst bijgewerkt door BartVB op 23-05-08 08:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Persoonsgegevens verwijderd op verzoek

westerwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 08:57

[
Nog meer Kapers op de kust.

Wie zijn de eigenaren van HorsUs???[/quote]

Dat er meer 'kapers op de kust' zijn is op zich niet zo erg denk ik, meestal zorgt concurrentie alleen maar voor verbetering!! Dus ik wacht vol verwachting af!!