Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Isapaardje schreef:Beterschap voor de vrouw.
Lastig inderdaad als hulpdiensten er niet bij kunnen. Hier in de begrazing was afgelopen zondag een man van zijn fiets gevallen en kon onmogelijk verder fietsen. Laten ophalen was niet mogelijk ivm de afgesloten poorten. Gelukkig voor die man dat ik er reed met de menwagen (met sleutel van de poorten). Omstanders hebben hem bij mij achterop de menwagen getild en buiten de begrazing is hij door een ambulance (die zo bleek achteraf ook niets bij zich hadden gehad aan tang of sleutel om de begrazing in te kunnen) opgehaald. In het ziekenhuis bleek hij zijn heup gebroken te hebben. Moest toen wel even slikken toen ik terugdacht hoe hij op de menkar is gezet ... ai, moet zeer gedaan hebben
Maar onbereikbare plekken in het bos zijn dus echt ingeval van nood wel erg lastig.
Pradaatje schreef:Ik heb het idd vanochtend gehoord ja, de ambulances enzo. Maar ik wist niet dat er dit gebeurt was!
Pradaatje schreef:Ik heb het idd vanochtend gehoord ja, de ambulances enzo. Maar ik wist niet dat er dit gebeurt was!
Roozzz schreef:Ben vandaag ook wezen rijde in de drunense duinen en toen zagen we ook een ambulance. Maar het was aan het begin van de middag wel wel in de buurt daar. Dacht nog, das lastig om erbij te komen als je in een bospad valt....Gelukkig zijn wij weer heelhuids teruggekomen. Beterschap voor de vrouw! En haar paard misschien..
steph_weyten schreef:veel beterschap voor de vrouw!
je mag mij dit niet kwalijk nemen, maar ik vind dat er tegenwoordig zoveel ongelukken gebeuren met ruiters/paarden...
zijn de ruiters dan zo onvoorzichtig? zijn de paarden niet verkeersmak? ik stel mij telkens die vragen...

ook had ie geen ambu gebeld voor me, nee sterker nog diegene zij kan je staan *waarna ik me omhoog heisde via degene* en zei het lukt niet ''degene deed afstandelijk en alsof ie me niet wou horen, gaf ie zijn paard aan mij moest ik naast lopen terug naar stal, paard werd nerveuser door mij doordat ik achter degene aan strompelde, en degene liep met ene paard waar ik vanaf lazerde al verder vooruit..Dus tja wat moest ik kon moeilijk paard waar degene op reed los laten, op gegeven moment stopte degene en nam zijn paard ook over en liep vervolgens met beide paarden terug na stal, waarna ik in mn uppie terug kon strompelen, tja alleen achter blijven in diepe bos had ik ook niet zo'n zin in!