Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Brandweer gebeld , maar die kwamen maar niet Paard heeft zeker een uur in het water gelegen en naar 10 minuten was de brandweer al gebeld.
Eejj schreef:Ik was erbij.. We waren net 20 meter het kanaal op en haar paard begon vervelend te doen. Om te draaien , achteruit te lopen , vooruit schieten etc. naar 10 seconden stond die dus al op de helling van het kanaal. Ik probeerde haar nog weg te lokken met mijn pony maar de ponys kende elkaar niet dus daar reageerde ze ook niet echt op. Toen stuurde ze hem van de helling af waar ze op reageerde met nog een pas achteruit. Toen heeft ze de teugels losgegooit en been gegeven en een tik op de kont van het paard. Als reactie daarop liet ze zich zo achterover vallen in het kanaalMeisje lag er eerst onder dus ik gelijk in paniek. Paard zette het gelijk om een zwemmen , is onder een bruggetje doorgezwommen wat maar 20 cm boven het water uitkwam , dus het hoofd kon er precies onderdoor. Daarna heeft ze nog zeker een kilometer of 1 , 1,5 gezwommen. Gelukkig kwamen er mensen van een andere manege hier in de buurt helpen. Brandweer gebeld , maar die kwamen maar niet
Paard heeft zeker een uur in het water gelegen en naar 10 minuten was de brandweer al gebeld. Uiteindelijk kwam ze toch op mijn pony af en toen konden ze haar er uittrekken. - nadat ze eerst 2x weer wegzwom - Paard had alleen een snee op zn been en was wat stijf. Meisje wat erop zat had gelukkig ook niets en werd opgewarmd in een politiebusje terwijl wij de pony terugbrachten naar stal. Zover ik nu weet gaat het goed met de pony