Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silviabol schreef:die merries dragen veel te veel en je hoort soms akelige verhalen van het opwekken van vroegtijdige geboortes om maar niet de kosten van een veulen maar wel de melk te hebben
daniella74 schreef:Het zal best heel gezond en lekker brood zijn maar persoonlijk moet ik er niet aan denken het te eten.
Liezel1 schreef:moet er niet aan denken....
CharleyT schreef:daniella74 schreef:Het zal best heel gezond en lekker brood zijn maar persoonlijk moet ik er niet aan denken het te eten.
Waarom niet? Je weet nog niet hoe het smaakt? dus waarom dan niet???
CharleyT schreef:Silviabol schreef:die merries dragen veel te veel en je hoort soms akelige verhalen van het opwekken van vroegtijdige geboortes om maar niet de kosten van een veulen maar wel de melk te hebben
En daar zijn de griezelverhalen weer. Ooit ook zo bezorgd gedacht over de koeien en hun hokken?
shadowflower schreef:Lijkt mij best wel leuk om eens te proeven^^ Waarom wel koeiemelk drinken en geen paardenmelk ... T zelfde verhaal als waarom wel kip/varken/koe eten maar geen paard... ^^
CharleyT schreef:Liezel1 schreef:moet er niet aan denken....
want......................................?? eng, vies, of...? Waarom moet je er niet aan denken.