Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ik wens zijn dochter er veel plezier mee, ik denk dat de nederlandse fokkers niet meer zo hard rennen om een rietje Lingh
Rianne schreef:het was een aanwinst voor de dressuursport die gewoon verloren is gegaan
Rianne schreef:Zoals hij op dit moment loopt niet nee, echt zonde, het was een aanwinst voor de dressuursport die gewoon verloren is gegaan!
Rianne schreef:Zoals hij op dit moment loopt niet nee, echt zonde, het was een aanwinst voor de dressuursport die gewoon verloren is gegaan!
Cayenne schreef:Dat vind ik inderdaad ook wel erg overtrokken. "Verloren gegaan". Ik doe het haar nog steeds niet na hoor

BailyKarlos schreef:Amen! Edward had er nog veel succesen mee kunnen behalen.
Meer dan wat hij gedaan heeft kon Lingh niet imo.
Mystica schreef:Ik zag het filmpje en vind idd ook dat deze proef beter kan worden afgeschoven op de rijkunst van de amazone, als op Lingh

Mystica schreef:Ik zag het filmpje en vind idd ook dat deze proef beter kan worden afgeschoven op de rijkunst van de amazone, als op Lingh

want lingh had andere dingen te doen! Urielle schreef:BailyKarlos schreef:Amen! Edward had er nog veel succesen mee kunnen behalen.
Ik denk dat het ook met Edward alleen maar achteruit was gegaanMeer dan wat hij gedaan heeft kon Lingh niet imo.