Geen endurancekampioenschappen meer in 2008

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Geen endurancekampioenschappen meer in 2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-08 07:12

http://www.dehoefslag.nl/news.asp?id=2033
dehoefslag.nl

Kenden de Dutch Endurance Riders vrijwel vanaf hun oprichting in 1991 clubkampioenschappen, in 2008 moeten ze het zonder doen. Tijdens de slecht bezochte algemene ledenvergadering van de KNHS-Endurancevereniging werd het bestuursvoorstel om de gebruikelijke kampioenscompetities dit jaar te vervangen door een eendaagse kampioenswedstrijd voor de klassen 1, 2 en 3 in Wanroij, van tafel geveegd door de collega-wedstrijdorganisatoren, die het handjevol ‘gewone’ leden overstemden.

De zeggenschap van de clubleden binnen de KNHS-structuur raakt steeds meer uitgehold, waarmee het zinvol voortbestaan van de KEV op het spel staat. In 2008 moet men nog lid zijn van de KEV om endurancewedstrijden te kunnen rijden, voor de toekomst is het de vraag of dit nog verplicht zal (kunnen) zijn.

joelledsr

Re: Geen endurancekampioenschappen meer in 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 22:02

tjah, heel endurance land lijkt te gaan veranderen. Ben benieuwd wat er allemaal uit gaat rollen.

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 14:28

wel jammer dat er dan helemaal geen kampioenschappen meer zijn. een eendaagse kampioenswedstrijd klinkt mij iig zeer interessant in de oren. al was de huidige formule ook prima naar mijn mening. maar kennelijk geen interesse om de kampioenscompetitie dit jaar toch nog in stand te houden?

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:15

Na alle eleende van afgelopen seizoen kan ik me wel voorstellen dat niemand zin heeft in de verantwoording Knipoog

en gelukkig hebben we de Dutch Joy Competitie nog Ja