Zwitserse zege in 'Grote Prijs' Indoor Brabant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Zwitserse zege in 'Grote Prijs' Indoor Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-08 09:44

http://www.dehoefslag.nl/news.asp?id=1998
dehoefslag.nl

De Grote Prijs van Indoor Brabant, die geen ‘grote prijs’ meer mag heten van de FEI omdat dit de aandacht af zou leiden van de wereldbeker, is gewonnen door de Zwitser Daniel Etter. De Hästens Prijs over 1.60 m in de Brabanthallen kreeg zestien foutloze deelnemers in de barrage, die werd geopend door Vincent Voorn met Audi’s Reflection. De barrage met zijn korte wendingen en lange lijnen, had alles om de spanning er tot het laatste moment in te houden. Voorn finishte foutloos in 37.96 seconden, wat later goed bleek te zijn voor de derde plaats. De Engelsman Michael Whitaker met Suncal Portofino dook in de tweede rit foutloos onder de tijd van Voorn door (37.22 seconden), maar lang kon de Brit niet genieten van zijn leiderspositie. Daniel Etter hielp hem uit de droom met Peu a Peu in 37.02 seconden. Als laatste probeerde Leon Thijssen met Nairobi de Zwitser er nog vanaf te rijden. Zij lieten de snelste tijd noteren, maar maakten een fout op de allerlaatste hindernis van het barrageparcours.

maximee

Re: Zwitserse zege in 'Grote Prijs' Indoor Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 10:47

Ja het was echt spannend zeg, telkens als iemand een snellere tijd had en over de laatste hindernis ging gingen we al juichen, maar toen lag er nét weer een balk af bij de laatste!! Maar het was wel een terechte winnaar!
En duurde ook nog is tot een uur of half 1 Tong uitsteken

el1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 12:55

ja joh, ik zat eigenlijk precies bij die laatste hindernis.
en bij Leon Thijssen iedereen al schreeuwen, hij was er zo goed als overheen en toen vielen er twee balken Boos! jammer.

TessaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 12:56

Go Zwitserland!!! Haha!

Klinkt alsof het een spannende barrage was, eentje zoals een barrage hoort te zijn. Ik zal mijn cheffin vragen Daniel te feliciteren Knipoog

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 13:02

el1986 schreef:
ja joh, ik zat eigenlijk precies bij die laatste hindernis.
en bij Leon Thijssen iedereen al schreeuwen, hij was er zo goed als overheen en toen vielen er twee balken Boos! jammer.

Ik zat ook bij de laatste hindernis!! Er recht achter ongeveer, die van Audi Knipoog
Jaa wel zeer verdient die plek voor Daniel Etter Ja
Haha maar z'n paard kon op het laatst tussen de 2 Hastens blokken niet stil staan Knipoog

Index

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 15:12

Het was echt mega spannend.. Pfff wat zo'n laatste hindernis al kan doen Haha! Volgens mij heb ik er grijze haren van gekregen.. Wat een spanning!!!

Cowgirlloesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 18:20

oooohhh, die leon thijssen!!! was echt baallee, die laatste hindernis!!! we hadde ze gwoon niet zo op moete joelen!! schuld van t publiek hè! maar t was wel spannend! Haha! Haha! Knipoog

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 18:53

Cowgirlloesa schreef:
oooohhh, die leon thijssen!!! was echt baallee, die laatste hindernis!!! we hadde ze gwoon niet zo op moete joelen!! schuld van t publiek hè! maar t was wel spannend! Haha! Haha! Knipoog

dat vond hij geloof ik ook wel, aan zn gezicht te doen, was echt jammer! en dik spannend allemaal, vond de derby helemaal top met die corridor! de piet-raaijmakers-bocht haha

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:04

Jaa die bocht was zo grappig Tong uitsteken en het commentaar er dan ook bij he Knipoog
Die corridor was nog langer dan ik dacht!

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 09:00

het was inderdaad echt retespannend Haha!