Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiestoke schreef:Super spannend wie van de beide dames een plaats zal veroveren in het team die af zal vaardigen naar de Olypmische spelen..
palo2 schreef:Tiestoke schreef:Super spannend wie van de beide dames een plaats zal veroveren in het team die af zal vaardigen naar de Olypmische spelen..
Ik denk Hans Peter en anders Edward
palo2 schreef:Tiestoke schreef:Super spannend wie van de beide dames een plaats zal veroveren in het team die af zal vaardigen naar de Olypmische spelen..
Bettine schreef:De strijd is zeker nog niet gestreden!
Vond Stéphanie vandaag de terechte winnares. Erg mooi en stabiel beeld.
Adelinde reed ook érg goed,met wel wat kleine foutjes. Wel is nog te zien aan haar houding dat ze nog iets minder ervaring heeft dan de rest, ze is veel beweeglijker. Maar zonder meer heel erg knap. Parzival is een beter paard dan Jeff, die net iets meer schuwung en losgelatenheid mag tonen soms, maar Stéphanie is duidelijk meer ervaren.
horseyfries schreef:palo2 schreef:Ik denk Hans Peter en anders Edward
Je hoeft het niet uit te leggen hoor, er is toch nog iemand die je grap begrijpt.... Goeie!![]()
Ellen_vs schreef:Pardon?! Als er één iemand stil zit is het Adelinde wel!!
Ik denk dat Edward het wel kan schudden, ik denk dat de OS echt te vroeg zijn voor hem.
Het zal nog wel spannend worden... ik hoop natuurlijk wel dat Adelinde en Parzival meemogen naar Hong Kong.
Grote kans als ze zo vooruit blijven gaan.