Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tessii1991 schreef:veels te weinig geldboete, had minstens 1000 euro mogen zijn, dan leert ze het misschien
hebben ze de paarden ook in beslag geslag genomen, of kan ze nu weer verder gaan met verwaarlozen?
CarinaR schreef:Goh, laat ik dat nou precies allemaal hebben meegemaakt, ik stond met mn paarden tegenover haar stal.
En kwam daar heel vaak. Toen t nog goed ging!
Ze heeft de paarden nogsteeds en gaat heel goed met de dieren! En ze kregen echt wel hooi...
maarjaa. toen de dieren in beslag werden genomen kwam ik er ook al een poos niet meer, dus durf daar niets van te zeggen.
Enne, geloof me, 200 is echt veel voor haar
Cayenne schreef:http://www.destentor.nl/regio/flevoland ... dieren.ece
destentor.nl
Een 45-jarige inwoonster van Biddinghuizen heeft 200 euro boete gekregen, waarvan de helft voorwaardelijk, omdat zij haar pony's en honden niet goed verzorgde.
De dieren zaten onder de vlooien en luizen, stonden in een natte stal in Biddinghuizen en hadden geen drinkwater. De pony's hadden geen hooi. De Dierenbescherming zag in februari vorig jaar dat er iets niet klopte. De vrouw beloofde beterschap en kwam er met een waarschuwing af.
Toen de inspecteur een maand later terugkwam, zag zij dat de situatie niet was verbeterd. Van G. ontkende de aantijgingen bij de politierechter in Lelystad. ,,Ik zorg heel goed voor de dieren. Het zijn mijn kindjes.''
runningkawa schreef:de pony's hadden geen kooi?
een 200 euro boete...wauw...dat maakt indruk...
Typisch nl weer
CarinaR schreef:Goh, laat ik dat nou precies allemaal hebben meegemaakt, ik stond met mn paarden tegenover haar stal.
En kwam daar heel vaak. Toen t nog goed ging!
Ze heeft de paarden nogsteeds en gaat heel goed met de dieren! En ze kregen echt wel hooi...
maarjaa. toen de dieren in beslag werden genomen kwam ik er ook al een poos niet meer, dus durf daar niets van te zeggen.
Enne, geloof me, 200 is echt veel voor haar