Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sundancer schreef:Wie zegt dat het baasje is wat er opstaat?
De trailer is net aangekoppeld want het wiel staat nog omhoog.....
Lynn_Nikita schreef:Sundancer schreef:Wie zegt dat het baasje is wat er opstaat?
De trailer is net aangekoppeld want het wiel staat nog omhoog.....
nou, er loopt wel iemand met een rijbroek
jalo schreef:Dat is, voor zover ik weet, wel het baasje! Ik ken de mensen van de wedstrijden hier in de buurt(Groningen) Had het al zien staan op 112-Groningen.nl. Ik herkende tevens hun auto ..
Citaat:Zaterdag aan het eind van de middag liep er een paard op de N46(Eemshavenweg).
Ook stond er een paardentrailer.
jalo schreef:Inderdaad .. hoezo klopt de tekst niet? Ik ken de mensen in algemene zin en niet vanwege dit voorval. Zij komen overal en nergens. Ik weet dat zij een donker paard rijdt, dus deze zal dan ook van haar zijn, lijkt me.
Ik heb geen idee wat er is gebeurd maar het is sowieso een vreemd gegeven dat er een paard los loopt op een autoweg! Maar het paard draagt beenscherming en heeft een zweet/statiedeken op, dus heeft waarschijnlijk wel in die trailer gestaan. Is vast niet zo uit een weiland ontsnapt!
Mindim schreef:Als ik het bericht goed lees staat er dat er een trailer stond, geen aangekoppelde trailer met auto.
Misschien heeft paps de dochter afgezet voor een buitenrit. En de trailer afgekoppeld en gezegd bel maar als je klaar bent dan om ik je halen. Dochter is klaar met rijden, zet paard op trailer, belt vader: ik ben klaar hoor! Tijdens wachten even plassen, paard wordt onrustig, want baasje loopt weg en breekt uit, klep is namelijk naar beneden.
Zou heel leuk verhaal zijn, mits de trailer niet midden op de n46 stond
volgens mij heeft ze net een wedstrijd gehad, aan haar spierwitte rijbroek te zien.