Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnneMieKe_89 schreef:Jemig.. Ziet er echt fijn uit..
Echt lekker hoor, die paarden die 24 uur buiten mogen lopen!
De oplossing! Dat zie je wel aan die baggerzooi. Helemaal fijn dat er ook nog prikkeldraad om heen staat. Dat snap ik toch al niet, dat er mensen zijn met paarden die dat nog gebruiken.
De oplossing! Dat zie je wel aan die baggerzooi. Helemaal fijn dat er ook nog prikkeldraad om heen staat. Dat snap ik toch al niet, dat er mensen zijn met paarden die dat nog gebruiken.
ELpatcho schreef:haha mijn paarden staan al de hele dag buiten.. kzal zo de brandweer maar vast bellen want jaah this ook een baggerzooihaha sorry
Dinopino schreef:Dat bedoel ik ook en ik wil dus vooral geen oordeel uitspreken. Dit kan ieder overkomen en wanneer het jaren goed gaat waarom dan iets veranderen. Het is gwoon rot dat het gebeurd is en misschien zet het andere mensen met prikkeldraad om hun omheining aan het denken, maar nog maals het kan met allerlei soorten omheining gebeuren. Paarden zijn nu eenmaal zo ....ahumm inteliigent.
Dinopino schreef:stel je paard staat langs een drukke weg en de omheining is geen staaldraad of prikkeldraad. Paard breekt uit door stroomlint of houtenomheining en komt op weg. Automobilist gewond en paard dood. Niet ondenkbaar. Op sommige terreinen is het belangrijker te zorgen dat de paarden ook daadwerkelijk binnen blijven. Koord dat niet breekt is net zo funest voor een paard, ook meegemaakt. Een muurtje metselen misschien, werkt ook niet tijdens hun gestoei loopt paard ertegen aan en dood. Dus kom jij maar met een veilige omheining waar bij geen enkel paard zich verwond. Zelfs stalen pijpen weten ze om te vormen. Of wat dacht je van stroomdraad. Veulen komt er in vast te zitten en krijgt konstant stroomstoten en gaat daaraan ook dood.
Daarom het kan ieder overkomen.