Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Waar ik meestal heen ga staat ook op de site
unamie schreef:Alsof alle zadelmakers die op de lijst staan vakkundig zijn
Remember schreef:unamie schreef:Alsof alle zadelmakers die op de lijst staan vakkundig zijn
Verklaar je nader?
unamie schreef:Alsof alle zadelmakers die op de lijst staan vakkundig zijn
Remember schreef:unamie schreef:Alsof alle zadelmakers die op de lijst staan vakkundig zijn
Verklaar je nader?
Ibonn schreef:Hier lopen ze een beetje mee achter maar het is idd een goed initiatief.
Eind april begin ik met een cursus zadelmaker die door Engelse zadelmakers gegeven gaat worden. Na afronding van deze opleiding en het behalen van de examens heb je het Engelse "diploma". Meer info op http://www.msfc.nl
HippoLogic schreef:Ibonn schreef:Hier lopen ze een beetje mee achter maar het is idd een goed initiatief.
Eind april begin ik met een cursus zadelmaker die door Engelse zadelmakers gegeven gaat worden. Na afronding van deze opleiding en het behalen van de examens heb je het Engelse "diploma". Meer info op http://www.msfc.nl
Het is idd "oud nieuws" deze site bestaat echt al heel lang en de opleiding msfc, daar zijn inmiddels toch al "afgestudeerden" van?
Citaat:Gegarandeerd een goed zadel, die jou en je paard tot topprestaties aanzet?
Uw adres op deze website?
Elk zadelbedrijf dat zich bij de Kamer van Koophandel heeft laten registreren onder de bik-code: 1920 staat automatisch op deze site vermeld bij deze adressen.
Als u onder een andere code geregistreerd staat maar wél zadels maakt of laat produceren, zadels verkoopt, repareert en opvult, hoort uw bedrijf natuurlijk thuis op deze site. Download het pdf-document om op eenvoudige wijze uw KvK registratie te wijzigen of uit te breiden. Uw adresgegevens komen dan automatisch bij ons terecht waarna wij u benaderen met de vraag of u akkoord gaat met vermelding op www.zadelmakers.com.
unamie schreef:unamie schreef:Alsof alle zadelmakers die op de lijst staan vakkundig zijn
Dat ik niet met alle zadelmakers op de lijst positieve ervaringen heb!
Ullwinn schreef:(helaas) Dezelfde ervaring hier... Maar een goede zadelmaker is heel moeilijk te vinden helaas!