Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoisenLouise schreef:gelukkig is het goed afgelopen.....is al de zoveelste keer de afgelopen tijd dat paarden losbreken en de snelweg opgaan...
Sientje schreef:Ja haha... ik dus ook... ingerekend.. vroeg me gelijk af hoe zie die handboeien hadden vastgemaakt.
Maar gelukkig inderdaad dat het goed is afgelopen.
Navidad schreef:LoisenLouise schreef:gelukkig is het goed afgelopen.....is al de zoveelste keer de afgelopen tijd dat paarden losbreken en de snelweg opgaan...
dat stuk bij de berenkuil is gelukkig een auto weg en het is daar overzichtelijk ( je mag daar 80) deze weg loopt uit op een snelweg, vooral in de avond erg donker en erg onoverzichtelijk. moet er niet aan denken zeg. had heel anders kunnen aflopen..
renee16 schreef:Dat is toch niet echt een plek om losse paarden tegen te komen. Dat is wel echt geluk dat er geen ongelukken van gekomen zijn
blondje053 schreef:Maar hoe komen die paarden tegenwoordig zo makkelijk uit hun paddock? ook al schrikken die van mij en zetten ze het op een lopen ze blijven in het weiland. Zijn ze in Nederland allemaal springpaarden ofzo??