Anky trots op Painted Black

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Angela

Anky trots op Painted Black

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 10:56

http://www.anky.nl/index.asp?page=nieuw ... 45&lang=nl
www.anky.nl

Afgelopen weekeind vond in het Deense Herning de nationale hengstenshow plaats van het Deense warmbloed stamboek. Anky was naar Herning afgereisd met I.P.S Painted Black en Nelson. Painted Black werd voorgesteld voor het Deense stamboek en goedgekeurd. Bovendien verdiende hij het predikaat ‘Siegerhengst’.

Anky: ‘Ik ben trots op Painted Black! Op donderdag moest hij zich aan de hand laten zien voor de keuringscommissie en op zondag nog eens. Hij was de beste de groep hengsten van vijf jaar en ouder en zodoende werd hij kampioen! Ik heb Painted Black vrijdag gereden in een clinic en hij deed enorm zijn best. Ik legde de 3500 enthousiaste bezoekers van de clinic uit hoe mijn wijze van trainen is. Daarna heb ik vier Deense ruiters lesgegeven. Het publiek was erg betrokken en stelde veel vragen.

Het evenement is het grootste van Scandinavië en in een andere hal vond de Gala avond plaats op vrijdag. Ik reed met Andras Helgstrand een pas de deux op de muziek van Titanic, die live gezongen werd door een zangeres die op een schip stond dat naast de ring was geplaatst. Het was fantastisch en alle 6000 beschikbare kaarten waren verkocht.

Het was sowieso een heel veelzijdig evenement. Er waren wel vier hallen met allerlei winkeltjes en stands. Ook was er een nationale hoefsmedenwedstrijd. Het publiek kon zien hoe de hoefsmeden een staaf ijzer omvormden tot een hoefijzer. Het was een enorm groot evenement en de organisatie was perfect. Dat de bezoekers er graag komen blijkt wel uit het feit dat de toegangskaarten drie dagen na de start van de voorverkoop allemaal verkocht waren! Men is hier bezig om nóg een hal bij te bouwen waar maar liefst 12000 man terecht kan.’

Letizia

Re: Anky trots op Painted Black

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:59

Op wie zal Andreas gereden hebben? Wit (ok schimmel Clown ) en zwart lijkt me wel een leuke combi Lachen