http://www.academybartels.com/
academybartels.com
Nicole van Doorne (44) is toegetreden tot het bestuur van Indoor Brabant, dat van 27 tot en met 30 maart plaatsvindt in de Bossche Brabanthallen. "Een hele eer en heel bijzonder om in dit bestuur plaats te mogen nemen en daarmee de traditie van activiteiten Van Doorne in de paardenwereld hoog te houden", zegt Nicole van Doorne.
De kleindochter van Hub van Doorne was kind aan huis op de Doornehof in Deurne, de stal van haar tantes, de tweeling Anny en Tiny. Ze vond het heerlijk tussen de paarden en kreeg les van het stalpersoneel. Na een periode in de Verenigde Staten waar ze in paarden handelde, is ze weer terug in Nederland. Ze woont inmiddels in Vught, vlakbij de Brabanthallen dus, en heeft een paard gestald bij Academy Bartels. "Begrijp me goed, niet uit de grote ambitie die mijn tantes Tiny en de helaas overleden Anny zo kenmerkt en kenmerkte. Meer uit vriendschap! Ik vind het heel erg leuk om alles te zien en mee te maken maar een topruiter ben ik zelf niet", benadrukt Nicole van Doorne.
Indoor Brabant bezoeken behoort tot haar vaste routine. Er is alleen een hiaat van de 10-12 jaar dat ze in het buitenland vertoefde.
Grootvader Hub van Doorne stelde indertijd de prijs voor de ‘Ruiter van het Jaar' in die op Indoor Brabant wordt uitgereikt. Ook Nicole heeft de prijs enkele malen mogen uitreiken. "Dit jaar reikt mijn tante Tiny van Doorne de prijs weer uit!", zegt Nicole.
"Ik ben er trots op Indoor Brabant dit jaar als bestuurslid mee te maken en hoop een bijdrage te kunnen leveren aan het gezonde voortbestaan. Op weg naar de 50e keer en verder", besluit Nicole van Doorne.
Kijk voor meer informatie op www.indoorbrabant.com