streakers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

streakers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 19:26

http://www.telegraaf.nl/buitenland/3520 ... html?p=4,1
Citaat:
Publiek slaat aan streaken
AMSTERDAM - De finale paardenraces in Echuca kreeg even een andere dimensie. Zes naakte mannen sprongen op en neer toen de paarden de bocht om kwamen rennen.

De organisatoren van de race kwamen er pas naderhand achter. Steward Des Gleeson heeft inmiddels een onderzoek in gang gezet. Het terrein is normaal afgesloten vanwege veiligheidsredenen. "Onacceptabel", vindt Gleeson de streakeractie. "Het paardenrennen wordt op deze manier verpest voor anderen."

De politie in Echuca zegt geen klachten te hebben ontvangen. Voortaan willen ze wel een agent inzetten om eventuele streakers in de kraag te vatten.

Afbeelding

Tjonge jonge waar zijn ze toch mee bezig. Dat soort mensen moeten ze poedelnaakt twee nachten in een koude politiecel opsluiten.

Anoniem

Re: streakers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:28

Ik vind streakers echt zo sneu.. en ranzig. Nagelbijten / Gniffelen

X_martii_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 11:26

Ik vind het wel grappig om te horen van 'aah daar was een streaker.' Maar als je zelf daar rijd ofzo vind ik het wel een beetje vies.

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 15:17

was vast voor een bakje bier te doen geweest, vind het wel grappig *LOL*

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 15:18

Laat Paul de Leeuw maar op ze los ROFL

X_martii_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:19

haha inderdaad, die pakt ze wel even goed aan Huilen van het lachen

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 11:13

Ik zat bij Jumping Amsterdam toen die streaker als een blind paard door de bak rende. Wat denkt zo'n man nou te bereiken? En dan nog bij Gerco Schroder met Monaco.... Als dat paard niet goed behandeld werd zou het nooit op die leeftijd nog zo goed springen. Toen hij eindelijk (hanrdhandig) tegen de grond gewerkt werd was het commentaar rondom niet van de lucht. Hij werd uitgefloten en menigeen had die dreun zelf wel willen geven.
We zijn dit soort onzin gewoon niet gewend bij de paardensport en ik moet er ook niet aan denken dat het een gewoonte wordt.
Dan kunnen wij straks ook niet meer de dieren achter de schermen bewonderen of een praatje maken met 1 van de ruiters, dankzij dat soort mafkezen! Boos!