Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LimaGentle schreef:ik 'ken' de eigenaresse
en 1 van de honden die is ingeslapen.. een hele lieve vrolijke hond
echt triest dat zoiets is gebeurd.. waarschijnlijk hebben de honden het als een spelletje gezien.. wat helaas verkeerd is afgelopen
LimaGentle schreef:ik 'ken' de eigenaresse
echt triest dat zoiets is gebeurd.. waarschijnlijk hebben de honden het als een spelletje gezien.. wat helaas verkeerd is afgelopen
Pluttersput schreef:LimaGentle schreef:ik 'ken' de eigenaresse
Heel vreselijk natuurlijk, maar als ik dit zo lees denk ik niet dat dit een spelletje was. Een van de honden heeft naar de keel gegrepen, dat doen ze niet als het een spelletje is. Wat natuurlijk kan is dat het begon met een spelletje, waarna de twee honden elkaar hebben opgeklooid, en dat het toen uit de hand is gelopen. Wens je de eigenaresse veel sterkte toe? Denk van iedereen hier wel...
se7entje schreef:erg sneu...
Maar gelukkig viel het mee voor de shet, en zijn de eigenaren inderdaad nuchter genoeg om de honden in te laten slapen, wel heel erg voor hun...
Raar om te horen dat die ene hond een lieve vriendelijke hond is, misschien heeft ie zich op laten jutten door die andere...
Blijft heel erg, voor alle betrokkenen...
moniekk schreef:dikke schade vergoeding eisen van die hondenbezitter! als honden zo zijn moet je ze aan de riem houden...
ELpatcho schreef:LimaGentle schreef:ik 'ken' de eigenaresse
soms gaan honden mee als andere ook agressief zijn.. (klein voorbeeldje) onze hond in de grootste vriend van de poezen, onze andere hond zit er achterna en als hij dat doet en die ander ziet dat dan doen ze het samen.. als die alleen is niks aan de hand.. Vreemd maarja zo doen vele mensen ook
LimaGentle schreef:moniekk schreef:dikke schade vergoeding eisen van die hondenbezitter! als honden zo zijn moet je ze aan de riem houden...
de pony is van de hondenbezitster.. ff lezen oke