Kraut houdt stand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonie

Kraut houdt stand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 15:03

Een dertigtal Amerikaanse springruiters doet mee aan de springtrials voor de Olympische Spelen in Hongkong. De derde ronde werd deze week gewonnen door Christine Mccrea met Promised Land, die een balk aan de benen kreeg, maar wel de snelste tijd neerzette. In de tussenstand na drie rondes, leidt de 41-jarige Laura Kraut, die helemaal gek is met haar tienjarige Nederlands gefokte Cedric. ‘Hij weet wat ik van hem verwacht en hij doet zijn uiterste best’, zei Kraut na afloop. Ook met haar geroutineerde achttienjarige Anthem doet Kraut nog mee. Kraut is al eens op de Olympische Spelen geweest in 2000 in Sydney. Tevens maakte de amazone deel uit van het WK-team dat zilver won in Aken. In het tussenklassement staat Nicole Simpson met SFR Dragon Fly achter Kraut krap voor op Kate Levy en Vent du Nord. De vierde plaats wordt gedeeld door Laura Kraut met Anthem, William Simpson met Carlsson von Dach en Brianne Goutal met Onira.

Bron: http://www.dehoefslag.nl/news.asp?id=1916

heel netjes van laura zeer zeker verdiend als ze mag

_Rianne_

Re: Kraut houdt stand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 20:52

Lijkt me dat ze moeilijk om haar heen kunnen als ze met twee paarden zo aan de top staat en blijft!
Cedric is goed op dreef, en Anthem ook!!
Gaat helemaal goed komen in Peking!!! Schimmeltje op de Olympische spelen... ben steeds trotser op "Mijn" Schimmeltje! Bloos

RiderLiza

Re: Kraut houdt stand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 23:31

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Lau is echt gewoon helemaal fantastisch Bloos Haha! Afgod en idd rianne, ze kunnen gewoon echt niet om lau heen..
Ik weet zeker dat laura het geweldig gaat doen bij de olymische spelen, zeker met twee van die toppaardjes als cedric en anthem Haha!
Go Lau! Go jij! Go jij!