Vrouw leeft in huis met 50 honden, 7 katten en 2 paarden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Vrouw leeft in huis met 50 honden, 7 katten en 2 paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 14:32

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... rden.dhtml
hln.be

Een vrouw in het Deense Ringkøbing heeft bezoek gekregen van de politie. De agenten troffen een beestenboel aan in haar huis. Naast vijftig honden, liepen er ook zeven katten, twee paarden en twee hamsters rond. De agenten waren getipt door de dierenbescherming, schrijft de Deense krant BT.
Vervallen boerderij
"We troffen er ongeveer vijftig honden aan, zeven katten, twee paarden, twee hamsters en nog een aantal vogels", zegt politiecommissaris Irvin Christensen in de krant Dagbladet Ringkøbing-Skjern. De vrouw woonde in een vervallen boerderij

marleen_usar

Re: Vrouw leeft in huis met 50 honden, 7 katten en 2 paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:34

Jeetje wat zal dat stinken zeg,wij hadden ooit in het dorp ook zo iemand en daar is op een dag alles weggehaald maar later was het gewoon weer het zelfde liedje.

Vadalma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:36

"Gezellige boel" dacht ik toen ik de titel las. Zal een flinke chaos opleveren als je met zoveel dieren leeft, dat mensen dat kunnen en idd de stank die het opgeleverd zal hebben.

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 09:33

Een echte dierenvriend.... Haha!

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:33

Hou veel van dieren, maar dit gaat mij toch een beetje te ver... Vechten die dieren nooit met elkaar? En hoe doet ze dat met eten enz?

Rascha

Woonplaats: Equi-N-icE, hèt koelprodukt voor paarden en hun benen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 00:44

Ach als zij in staat is de boel schoon te houden en van de nodige verzorging te voorzien, heb ik er geen moeite mee als zij er voor kiest om een gezellige beestenboel thuis te hebben...
Ik geef toe, niet een allerdaags iets...
Vervallen boerderij, jah... wie beslist of het werkelijk vervallen is...
Staat er een bord bij de deur met onbewoonbaar verklaard/ onverklaarbaar bewoond??
Misschien is dit wel haar wens zo te leven, niet iedereen houdt van hoogpolig tapijt in de kamer denk ik dan maar...

Ik kan uit het bericht niet opmaken dat er sprake is van verwaarlozing van de dieren...
Een ding is zeker, de dieren zullen niet eenzaam zijn...
Het grote aantal gezelschapsdieren heeft niet direct mijn voorkeur, maar als zij in staat is dit allemaal te verzorgen en te onderhouden dan denk ik dat het weer een hoop dieren uit asiels ed houdt...
Is hier wel sprake van een uit de hand gelopen hobby die ten koste gaat van de dieren, lijkt het mij beter om uit te kijken naar adoptie/pleeghuisjes!!