Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariannedeb schreef:Bij Smith kun je ook lessen zonder eigen paard hoor, die heeft een stuk of 9 manegepaarden!
Maar het zal inderdaad over Smith gaan, want bij Langerak zijn wel een aantal stallen over.. en Alblas zit niet bij de voetbalvelden!
nobbygaard schreef:Ben benieuwd welke manege's? We hebben namelijk maar 3 "manege's". Waarvan er volgens mij maar 1 is waar je op manegepaarden en pony's kunt rijden, de andere zijn volgens mij alleen prive. En dat die manege niet kan uitbreiden begrijp ik want die is al heel veel land kwijt geraakt omdat er paal achter hun een nieuwe woonwijk gebouwd word. Maar dat er nu gelijk een slager voor die paarden dreigt te komen is denk ik wel te erg overdreven. Volgens mij hebben ze niet zoveel eigen paarden en zijn het meer prive paarden. Verder weet ik dat de gemeente hun al bij de eerste plannen van die woonwijk hun alternatieve hebben aangeboden, maar die hebben ze niet geaccepteerd.
Citaat:MAAR 3 in een durp als Sliedrecht....
Mieschie schreef:Nou Blue_Eyes dan ben je misschien al een tijdje niet meer in Sliedrecht geweest, want alles wordt daar volgebouwd!! Langs de A15 is bijna al geen weiland meer te bekennen! Het eerste groen zien zo'n beetje pas weer bij Vuren.
Pradaatje schreef:Het gaat overigens over Smits, die stopt er ook mee. Per 1 mei staan alle paarden 'op straat'. Was gister uitgebreid op Rijmond.
tita schreef:Pradaatje schreef:Het gaat overigens over Smits, die stopt er ook mee. Per 1 mei staan alle paarden 'op straat'. Was gister uitgebreid op Rijmond.
Nee dat meen je niet..ook alle pensionklanten
Jeetje mocht dat zou zijn wat een ellende zeg....waar moet je in godsnaam naar toe met je paard