Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissEvil schreef:Idd, ik snap hem ook wel hoor.
De fam. Bartels heeft een bedrijd, maar hij ook. En dan zouden hun straks wel uit mogen breiden, en hij niet, omdat zij het al gedaan hebben.. Idd. met al die regeltjes..
Ik kan me wel in deze meneer vinden hoor
MissEvil schreef:Idd, ik snap hem ook wel hoor.
De fam. Bartels heeft een bedrijd, maar hij ook. En dan zouden hun straks wel uit mogen breiden, en hij niet, omdat zij het al gedaan hebben.. Idd. met al die regeltjes..
Mistic schreef:MissEvil schreef:Idd, ik snap hem ook wel hoor.
Dus omdat hij ook een bedrijf heeft die hij wilt uitbreiden mag de Bartels Academy het niet.
Dan is er maar 1 simpele oplossing.
Niemand mag uitbreiden.![]()
Ook hier weer, leven en laten leven. Ik denk dat de eiser het ook niet fijn vindt als Barels Academy bezwaar indient tegen zijn plannen.
Mistic schreef:MissEvil schreef:Idd, ik snap hem ook wel hoor.
Dus omdat hij ook een bedrijf heeft die hij wilt uitbreiden mag de Bartels Academy het niet.
Dan is er maar 1 simpele oplossing.
Niemand mag uitbreiden.![]()
Ook hier weer, leven en laten leven. Ik denk dat de eiser het ook niet fijn vindt als Barels Academy bezwaar indient tegen zijn plannen.