Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Katja schreef:Hier kwamen een tijd geleden zelfs ruiters langsgestapt die het erover hadden dat het zo sneu was dat mijn paarden altijd maar buiten stonden als het regende.
Ze hebben notabene beschutting en regendekens op. Als "paardenmensen" het al niet begrijpen hoe met het dan met mensen die helemaal niets met paarden hebben?
daniella74 schreef:Bij sommige is dat geen discussie die hebben het echt niet begrepen.Komen we weer uit bij de discussie hoe "paardemens" zijn de hedendaagse paardenmensen.
gohya schreef:"monika63" je zou je paard eens senioren slobber kunnen geven.Hier zal ze zeker dikker van worden,ik heb het ook gebruikt bij een oude pony die maar niet dikker te krijgen was.
gohya schreef:Ik heb hier ook regelmatig last van,mijn pony's staan zonder stal in het weiland,wel regendeken op.Maar de mensen vinden het zo zielig dat ze niet op stal staan s'avonds.We hadden een paardje opgevangen die erge artrose heeft en altijd kreupel loopt na een drafje door de wei.Komt de D.B. langs en zegt als we niet beter voor dat paard zorgen word die in beslag genomen!Want het dier loopt kreupel.Naja zeg.Leg je het uit,maar dat intresseerde ze gewoon niet.Ik had mijn waarschuwing gehad nu.Sommige mensen moeten niet bij de D.B. werken,er werken ook goede mensen met verstand bij de D.B. hoor.
Katja schreef:Hier kwamen een tijd geleden zelfs ruiters langsgestapt die het erover hadden dat het zo sneu was dat mijn paarden altijd maar buiten stonden als het regende.
Ze hebben notabene beschutting en regendekens op. Als "paardenmensen" het al niet begrijpen hoe met het dan met mensen die helemaal niets met paarden hebben?