Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boyzone schreef:hoes was er half afgehaald.
Sjoert schreef:12 zadels, Reden..
Nathaliia schreef:ik had het ook gehoord, meerdere maneges waren al de dupe van gestolen zadels, tegen woordig weten ze precies welke merken ze wel en niet willen hebben! @boyzone: je hebt echt geluk gehad dat ze jou zadel niet mee hebben genomen! wat voor zadel heb je?
MissyPalonie schreef:nou drom neem ik sinds ik mijn Kieffer nieuw heb gekocht (zo'n week terug) me zadel mee naar huis. ook al staat mijn paard bij een particulier...thuis is het zadel beter verzekerd..
Wel balen voor de eigenaren van de zadels zeg
naiade schreef:MissyPalonie schreef:nou drom neem ik sinds ik mijn Kieffer nieuw heb gekocht (zo'n week terug) me zadel mee naar huis. ook al staat mijn paard bij een particulier...thuis is het zadel beter verzekerd..
Wel balen voor de eigenaren van de zadels zeg
dat heb ik ook een poosje gedaan maar daar werden me zadels niet beter van, allemaal in de achterbak ...
Boyzone schreef:Nathaliia schreef:ik had het ook gehoord, meerdere maneges waren al de dupe van gestolen zadels, tegen woordig weten ze precies welke merken ze wel en niet willen hebben! @boyzone: je hebt echt geluk gehad dat ze jou zadel niet mee hebben genomen! wat voor zadel heb je?
Vind je het heel erg dat ik het niet vermeldt welk zadel ik heb?
Straks brengt het ze nog op ideeën.
Ilsuuuh schreef:ze zijn ook al in leusden geweest..
maar ze blijven nin de buurt niet zoo fijn..
Sjoert schreef:Welke hengelo was dat? Overijssel of Gelderland?
Hoe lang is het geleden?
Ilsuuuh schreef:Ja klopt! Gelukkig niet bij ons op de manege! Wij(de manege) doen nu altijd de zadelkamer opslot!ze zijn ook al in leusden geweest..
maar ze blijven nin de buurt niet zoo fijn..
uiltje001 schreef:Overijssel.
Een jaar terug. Er zijn in de buurt meerdere diefstallen gepleegd. Diverse stallen hebben hier last van gehad.
Momenteel lijkt het hier wel rustiger, weinig nog gehoord.
Sjoert schreef:uiltje001 schreef:Overijssel.
Een jaar terug. Er zijn in de buurt meerdere diefstallen gepleegd. Diverse stallen hebben hier last van gehad.
Momenteel lijkt het hier wel rustiger, weinig nog gehoord.
Hmm ok. Balen zeg.
Bij ons in Hengelo zijn ze dan gelukkig niet geweest.
Laten we hopen dat ze wegblijven