Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mienmien schreef:Ongelooflijk.. Een bodem die het maken van sliding stops in de western sport onmogelijk maakt. En dat terwijl er allerlei onderhandelingen gaande zijn over de aansluiting van de WRAN en andere western/rassenverenigingen met de KNHS.....
Ik heb er gewoon geen woorden voor en twijfel of de eventuele aansluiting wel zin heeft....
mienmien schreef:Ongelooflijk.. Een bodem die het maken van sliding stops in de western sport onmogelijk maakt. En dat terwijl er allerlei onderhandelingen gaande zijn over de aansluiting van de WRAN en andere western/rassenverenigingen met de KNHS.....
Ik heb er gewoon geen woorden voor en twijfel of de eventuele aansluiting wel zin heeft....
Tolstoj schreef:mienmien schreef:Ongelooflijk.. Een bodem die het maken van sliding stops in de western sport onmogelijk maakt. En dat terwijl er allerlei onderhandelingen gaande zijn over de aansluiting van de WRAN en andere western/rassenverenigingen met de KNHS.....
Waar haal je vandaan dat er een bodem komt die dat onmogelijk maakt?
Op de bodem die er nu lag was dat ook al onmogenlijk hoor. Dat was een grasveld.
Anne_GTI schreef:Ah, daar gaat ons lidmaatschapsgeld naartoe...