Het publiek vindt de show in Fujian helemaal geweldig en de mishandeling van de dieren lijkt hun niks te interesseren. Volgens The Daily Mail is de toestand waarin de dieren leven erbarmelijk slecht. Leeuwen, tijgers en luipaarden worden in veel te kleine kooien gepropt. Dit is lang niet het eerste schandaal in een Chinese dierentuin. Elders moeten beren rondjes rijden op een fiets of worden voor de ogen van het publiek levende dieren gevoed aan tijgers.

Zie hier voor meer foto's.
Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/87502
Wat mensen toch allemaal bedenken om publiek te 'vermaken', ik vind het gewoon schandalig! Ik heb medelijden met het paard, omdat hij met een zwaar gewicht op z'n rug rondjes moet lopen met een leeuw die waarschijnlijk uit angst de nagels in de nek van het paard heeft uitgezet.Dat paard moet ook ontzettend bang zijn, omdat in hij in de natuur voor een leeuw zou vluchten. De leeuw doet het ook niet vrijwillig, dus ik vind het voor hem ook niet kunnen.

Dat het publiek dat leuk vind is een ander ding, maar in de natuur eten die tijgers die diertjes ook levend op.