Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
, maar gelukkig hebben ze in elk geval wel een ruime box en kunnen ze hun hoofd door de voordeur steken.
CarolineP schreef:Hoe wil ze haar paarden hun broodnodige beweging geven? Lekker wandelen over de Lijnbaan?
kan het filmpje niet zien maar snap er geen biet van 
....."prik prik mep mep"
*uhm das midden in Delfshaven?"
) en links had ze een stal gemaakt voor Ursa en zelf sliep ze er boven op een soort zoldertje. Waar de stal was, was denk ik vroeger een soort van garage met 2 grote deuren. De stal zelf was flink groot
Alleen erg provisorisch en alles er omheen dus ook qua mestafvoer etc... En tja je kon weinig meer doen met haar dan stukje naar een grasveldje lopen en laten grazen of aan de overkant rondje langs de gracht wandelen... (ze was toendertijd hoogdrachtig). Ik begreep haar standpunt wel, maar de manier waarop met Ursa vond ik niet oke en ben er dus snel al mee gestopt... Jolliegirl schreef:Deze dame heb ik toendertijd ook gesproken en de cam gevolgd van ursa.
ik vind dit ook niet echt kunnen, maargoed.. ieder zijn ding, ruimte zat daar.

joy76 schreef:Als ik het filmpje zo zie: je legt er een zadel op, klimt erop, zet je sporen erin, pakt een zweep en steekt in draf een pleintje over..
Vanessa schreef:Jolliegirl schreef:Deze dame heb ik toendertijd ook gesproken en de cam gevolgd van ursa.
Ruimte zat daar? In mijn ogen is er NOOIT ruimte zat voor een paard in de binnenstad! (Tenzij je een hectare in het vondelpark krijgt natuurlijk).
Vanessa schreef:Jolliegirl schreef:Deze dame heb ik toendertijd ook gesproken en de cam gevolgd van ursa.
Ruimte zat daar? In mijn ogen is er NOOIT ruimte zat voor een paard in de binnenstad! (Tenzij je een hectare in het vondelpark krijgt natuurlijk).

Flurk schreef:vind die glazen ramen en de elektriciteit toch niet een echt veilig idee geven
. ElCid schreef:Vanessa schreef:
Vondelpark ligt in Amsterdam![]()
Wat de kunstenares betreft: Gek is lastig!