Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Evelli schreef:ja, door die pipo heb ik er dus 1,5 uur langer over gedaan dan de bedoeling was, omdat ik niet thuis kon komen zonder 30 km om te rijden

Wiens paardje is het alsik vragen mag?

Evelli schreef:het is de laatste tijd veel vaker raak,
Rianne schreef:het was idd lekker rustig verderop de N201, heerlijk![]()
Tja, het blijft verder druk.. en zal niet minder erg worden met de omlegging ervan...
Snapte er al niets van (al genoot ik er wel van
)
Nicolletje schreef:Wooo Frens, was dat bij jullie voor de deurWiens paardje is het alsik vragen mag?
)
) ik wilde naar de stal want ik wist niet wat er gebeurd was. Ik zag iets wat leek op een witte tent dus dacht dat een van de paarden was losgebroken oid en op een auto was geklapt......was dus helemaal in paniek. Maar de politie deed heel stug en had geen tijd om mijn vraag aan te horen, ik mocht er niet heen.....kreeg niet eens de kans om te vertellen dat mijn paard daar stond. Maar ze hadden wel tijd om een andere stalgenoot een boete uit te delen omdat hij draaide op de doorgetrokken steep en niet naar de rotonde in Wilnis reed om daar te keren
(Uiteindelijk ben ik wel gewoon naar de paardjes gegaan via Waverveen en de parallelweg....probeer mij eens tegen te houden
moest toch weten hoe ze het maakten)
). Timbers schreef:Was die van Fem die in de draad was gesprongen.........maar gelukkig heeft ze niets verder.