Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadya schreef:Ik ga in elk geval eens kijken op hun website....
Al vraag ik me af wat zo'n vereniging mij te bieden heeft.....
Nadya schreef:Whahahaaaa, jaaaa, ik las het net. En de rest wat ik las op die website voegt verder weinig toe in het geval van mij en mijn paard en volgens mij is de website nog helemaal niet af.
Vond het allemaal erg beknopt nog.
tamary schreef:Nadya schreef:Whahahaaaa, jaaaa, ik las het net. En de rest wat ik las op die website voegt verder weinig toe in het geval van mij en mijn paard en volgens mij is de website nog helemaal niet af.
Vond het allemaal erg beknopt nog.
Op die website staat eigenlijk alleen maar dat er aan gewerkt wordt en verder staat in het menu een rare mengelmoes van Nederlands en Engels. Lijkt mij een erg slecht bedachte haastklus en dat komt het verttrouwen in de vereniging niet ten goede.
shan schreef:Nadya schreef:Ik ga in elk geval eens kijken op hun website....
Al vraag ik me af wat zo'n vereniging mij te bieden heeft.....
een acceptgiro a € 25,-
veyron schreef:Jullie begrijpen er volgens mij nog niet zo veel van allemaal. De vereniging moet nog gelanceerd worden, en vandaar dat er nog niet veel op de website staat. De opmerking van iemand dat het vertrouwen daardoor in de vereniging is gedaald en dat het zo onprofessioneel overkomt is dan ook wel op z'n minst zeer ontoepasselijk. Hoe kan je vertrouwen in een vereninging nou dalen terwijl deze A. nog niet gelanceerd is, en B. dit is het allereerste wat jullie (en ook ik)van de vereniging hebben vernomen. Jullie denken zeker dat als iemand met een plan komt dat zo'n vereninging inclusief een zeer uitgebreide website zomaar in een dag tijd eventjes gerealiseerd word? Waarschijnlijk is hier al jarenlang aan gewerkt. Dat doe je niet even in een paar maanden.
@ ikke: Een kritische mail? tuurlijk jongen, jij weet het natuurlijk veeeel beter dan die professionals die hier al ik weet nie hoe lang aan werken. Bovendien weet je nog niets van die hele vereniging op het persbericht en de info op de website na.
Ik vind het een geweldig initiatief en ik zal mij dan ook zeker als lid aanmelden. Eindelijk eens een vereninging welke onze belangen (en doordat ze geen winstoogmerk hebben niet naar hun eigen financiele belangen kijken) behartigd, en waar wij eindelijk voor écht onafhankelijk, profesioneel advies terecht kunnen. Iemand de telegraaf gelezen vandaag? Hier staat dat er uit een rapport van de dierenbescherming blijkt dat veel paarden zeer slecht behandeld worden. Dit is vaak het gevolg van onkunde en onwetendheid van de eigenaar. Nu is er eindelijk een vereniging die ook dit soort dingen kan helpen voorkomen door mensen te adviseren over o.a. de omgang en verzoriging van het paard. En voor de mensen die zeggen dat je ook bij bijvoorbeeld een manege eigenaar terecht kan voor vragen, dat is wel zo maar dat is nooit onafhanelijk. Die ziet zijn eigen financiele voordeel wel als jij met vragen zit omdat jij b.v. een paard wil gaan kopen. Die zal niet zo snel zeggen dat je dat niet moet doen, hij doet namelijk niets liever dan jou een paard verkopen.
Ook is het dankzij die vereniging straks misschien wel afgelopen met de belachelijke bedragen die sommige mensen voor hun diensten vragen aan mensen die hier niet veel weet van hebben (hoefsmeden, tandartsen, instructeurs e.d) Hopelijk zal de vereniging ook hier adviesen over geven, zodat er eerlijke prijzen gevraagd worden. Van wat ik er nu allemaal over gelezen heb ben ik zeer positief over deze vereniging. Ik ben ook zeker benieuwd naar de verdere ontwikkelingen hiervan.
veyron schreef:Jullie begrijpen er volgens mij nog niet zo veel van allemaal. De vereniging moet nog gelanceerd worden, en vandaar dat er nog niet veel op de website staat. De opmerking van iemand dat het vertrouwen daardoor in de vereniging is gedaald en dat het zo onprofessioneel overkomt is dan ook wel op z'n minst zeer ontoepasselijk. Hoe kan je vertrouwen in een vereninging nou dalen terwijl deze A. nog niet gelanceerd is, en B. dit is het allereerste wat jullie (en ook ik)van de vereniging hebben vernomen. Jullie denken zeker dat als iemand met een plan komt dat zo'n vereninging inclusief een zeer uitgebreide website zomaar in een dag tijd eventjes gerealiseerd word? Waarschijnlijk is hier al jarenlang aan gewerkt. Dat doe je niet even in een paar maanden.
@ ikke: Een kritische mail? tuurlijk jongen, jij weet het natuurlijk veeeel beter dan die professionals die hier al ik weet nie hoe lang aan werken. Bovendien weet je nog niets van die hele vereniging op het persbericht en de info op de website na.
JoT schreef:Nou ikke, laat het hier even weten als je antwoord hebt, zou ik zeggen. Ben wel benieuwd eigenlijk
ikke schreef:JoT schreef:Nou ikke, laat het hier even weten als je antwoord hebt, zou ik zeggen. Ben wel benieuwd eigenlijk
Gezien de reactie van Veyron hoop ik dat dat antwoord er toch nog komt.
JoT schreef:Veyron, je komt over alsof je bij de vereniging hoort, is dat niet zo dan?
veyron schreef:@ikke,
Daar heb je wel een punt, en wat dat betreft ben ik het met je eens dat er nog weinig op de website staat vermeld. Ik ergerde mij vooral om de opmerking van tamary dat dat het vertrouwen niet ten goede komt.
veyron schreef:ikke schreef:Gezien de reactie van Veyron hoop ik dat dat antwoord er toch nog komt.
Hoezo zou er door mijn reactie geen antwoord komen? ik ben zelf ook erg benieuwd moet ik eerlijk zeggen. Ik ben inderdaad wel wat kortaf geweest, en ik weet wat dat betreft ook zeker niet meer dan jullie van die vereniging, op het persbericht en de site na heb ik er niet meer over gehoord of gelezen. Wat voor mail heb je ze eigelijk verstuurd? ik ben ook wel benieuwd...