Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dierfysio schreef:balen voor hem.
maar ik snap het niet echt: de dierenarts kan niks vinden (neem toch aan dat hij ene goede arts heeft), en toch start je niet?
als ie nou een dikke poot had, snapte ik het gelijk. maar nu: je kunt ook té voorzichtig worden.
heyitsme schreef:Persoonlijk denk ik niet dat je van paarden porseleinen poppetjes maakt op deze manier hoor. Vind 't van zijn kant af alleen logisch, vooral met het oog op de OS. Een Grand Prix-paard dat zich verstapt vind ik toch wel iets anders dan een 'recreatiepaard' (weet niet wat je doet met je paard?) dat zich verstapt. En dan niet in de zin van 'een Grand Prix-paard is heus niet meer waard', want als jij binnenkort een hele belangrijke wedstrijd zou hebben (en al helemaal zoiets als OS) en je paard zou zich dán verstappen, dan zou je vast wel wat voorzichtiger worden.aan 1 kant snap ik het wel, met het oog op de OS.
Maar aan de andere kant, hallo, je kunt er ook watjes van maken. Mijn paard verstapte zich deze week ook, gister om precies te zijn en vandaag gewoon getraind, niks aan het handje. We moeten er geen porseleinen poppetjes van maken toch?
heyitsme schreef:aan 1 kant snap ik het wel, met het oog op de OS.
Maar aan de andere kant, hallo, je kunt er ook watjes van maken. Mijn paard verstapte zich deze week ook, gister om precies te zijn en vandaag gewoon getraind, niks aan het handje. We moeten er geen porseleinen poppetjes van maken toch?
__KELLY schreef:geen belediging hoor en niet dat mijn pony duizende euro's waard ismaar zijn paard is denk ik rond de miljoen schat ik , en een gemiddelde pony kost 2000/3000 misschien als je een chique heb 5000 of een a-kader wat meer of je heb een gemiddeld paard van 5000 eu of een goed paard van 15.000 eu maar dat is niet te vergelijken met zijn paarden tog
?
dus vandaar denk ik dat ze het zekere voor het onzekeren nemen want je weet het maar nooit , dit misstapje en dan overbelasting kan misschien wel lijden tot een peesblessuren , en dat moet je niet hebben met zo'n duur paard die ook belangerijk voor de sport is ..
0ojannekeo0 schreef:Wel leuk dat Madorijke nu in zijn plaats mag!