Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PERENBOOMPIE schreef:Haha wat een "optimist"he die Ijsbrand!Lijkt me het zonnetje in huis zo'n wedstrijd!!
sambagirl schreef:PERENBOOMPIE schreef:Haha wat een "optimist"he die Ijsbrand!Lijkt me het zonnetje in huis zo'n wedstrijd!!
weinig gezelligs aan als die niet gewonnen heeft inderdaad!
maar goed hij mag ook wel een beetje balen, hij heeft er hard voor getraind
sambagirl schreef:Waar staat dat ik zeg dat de anderen niet hard hebben getraind?
Je kan geloof nergens meer op Bokt gewoon een normale zin neerzetten of hij wordt op een andere manier uitgelegd dan dat je bedoelt, zo kan je overal wel iets achter zoeken.
Als ik neerzet dat hij wel mag balen omdat hij er hard voor heeft getraind, bedoel ik dit ook zo en zeg ik dus niet dat de rest van de wereld niet hard traint
PERENBOOMPIE schreef:sambagirl schreef:Waar staat dat ik zeg dat de anderen niet hard hebben getraind?
Je kan geloof nergens meer op Bokt gewoon een normale zin neerzetten of hij wordt op een andere manier uitgelegd dan dat je bedoelt, zo kan je overal wel iets achter zoeken.
Als ik neerzet dat hij wel mag balen omdat hij er hard voor heeft getraind, bedoel ik dit ook zo en zeg ik dus niet dat de rest van de wereld niet hard traint
Komt wel zo over,er zijn meer deelnemers dan Ijsbrand,dus zal het voor hun ook weleens balen zijn wanneer ze niet 1ste zijn,Ijsbrand moet zich eens volwassen gaan gedragen ipv als een puber,ik ken bij ons op stal pubers die hun verlies nog beter verwerken dan zo'n volwassen kerel,tof om hem te zien rijden en respect daarvoor,maar qua persoonlijkheid is hij toch niet ontwikkeld en gedraagd zich als een verwende puber die boos wordt wanneer het niet gaat zoals hij wil!
Hij heeft dan niet door dat hij zichzelf nogal voor schut zet en achter z'n rug uitgelachen wordt door zijn eigen gedrag,maarja is zijn probleem,zou weleens goed zijn dat 1 van zijn naasten hem daar eens op zouden attenderen,durven ze niet denk ik,of hij is te arrogant om er naar te luisteren.