Afgelopen weekeind werd er in Leipzig een kwalificatie voor de Wereldbeker springen verreden. Daarnaast waren er nationale dressuurwedstrijden tot en met Grand Prix. Isabell Werth liet zien naast haar toppaarden Warum Nicht FRH en Satchmo over een derde paard te beschikken waarmee ze boven de 70 % kan scoren. Met Apache won ze zowel Grand Prix als Grand Prix kür met respectievelijk 72,83% en 79,50 %.
Klik hier voor de proef van Isabell. Klik hier voor de kur van Isabell.
Ik vind dit een leuke kur van Isabell! Verassende muziek keus! De andere vond ik nooit zo....
Technisch ook een moeilijke proef. Lijkt me ook een fijn paard, leuker als de andere 2als ik eerlijk ben. Alleen wat meer ontspanning in het lijf zou een betere takt laten zien denk ik.
Vind dat Isabell een pracht van een kür heeft. Soms vind ik het wel chaotisch worden. Het is ook een risicovolle proef om te rijden lijkt mij. Maar de moeilijkheidsgraad is zeker heel hoog!
Vind het altijd heerlijk om naar haar te kijken. Naar mijn idee doet ze altijd haar best haar paarden voortestellen volgens het boekje! Altijd veel swung type paarden val ik helemaal op!