haar nieuwe aanwinst BMC Don Cardinale. Deze 11-jarige goedgekeurde hengst van Donnerhall werd drie maanden geleden al gespot door Coby van
Baalen en Johann Hinnemann voor Marrigje. Gisteren startte ze BMC Don Cardinale voor het eerst en scoorde ze 70,56%. Bij een van de juryleden stond
Marrigje zelfs op de eerste plaats.
Coby:'Ik ben erg blij dat ik een passend zeer kwaliteitsvol paard gevonden heb voor Marrigje, maar ook de complimenten aan haar dat zij hem zo sterk
reed voor de eerste keer. Als je een 9 haalt voor een serie heb je niet alleen een goed paard nodig, maar moet je ook sterk kunnen rijden.'
Naast Marrigje reden ook Danielle van Mierlo en Mara de Vries mee bij de Young Riders. Danielle van Mierlo behaalde hier een prachtige vijfde
plaats met 68,78%. Danielle lest bij Tommie Visser en Coby van Baalen. Ook Mara de Vries reed gisteren mee met haar paarden L'Espri en
Sinatra DVB. Met beide paarden is zij ontzettend vooruit gegaan. Helaas slopen er in de proeven van Mara nog wat teveel fouten om hoog te scoren.
De rubriek werd gewonnen door Lotje Schoots met Luxform's Popeye, derde werd wederom Lotje met Torricelli. Diederik van Silfout werd met
Ruby vierde.
Marrigje van Baalen met BMC Don Cardinale (foto's DigiShots)

{Bron: http://www.dressuurstalvanbaalen.nl }
Marrigje mijn zegen heb je! Don en jij zijn een supercombinatie en jullie komen nog heel hoog! Veel succes en op naar het EK!