Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kally schreef:Misschien zijn ze bang voor "training "spionage ??????
kally schreef:Misschien zijn ze bang voor "training "spionage ??????
Fitzroy schreef:Nou ben ik sinds het P&P incident absoluut geen fan meer van DVB maar ik ben het hier toch wel met ze eens.
Wij hebben toevallig de afgelopen avonden ook last van laagvliegende helicopters en mijn paarden raken daar wel degelijk over de zeik van, ook al zien ze ze regelmatig.
Die dingen zijn erg bedreigend en maken echt heel veel kabaal.
Tiessie schreef:Nou, bij ons in de kranten staan regelmatig berichten van paarden die door de draad zijn gegaan etc etc door dit soort dingen, Wij hebben eens gebeld met Gilze of ze nou echt niet weg kunnen vliegen als ze zien dat het misgaat. Maar dat schijnt dus niet te mogen, ze krijgen coordinaten en daar moeten ze zich aan houden. Tuurlijk zijn er paarden die er wel aan wennen. Maar het gebeurd ook niet dagelijks. En trein komt ieder uur langs. Die Apache hangt niet iedere dag boven dezelfde wei!
Paljassofie schreef:@ deess : Ik wil hier niet negatief doen om negatief te doen, maar dit is gewoon onze meningdat de bewoners het niet fijn vinden kan ik begrijpen (hoewel daar weer de vraag rijst wie er eerst was, de bewoner of het laagvlieggebied) Maar om nu bange paarden als argument te gaan gebruiken hiertegen vind ik overroepen.