De bouw van een paardenfokkerij in Didam is volgens de regels verlopen. Dat heeft de Raad van State bepaald. De hal die er al vanaf 2005 staat, kan blijven staan.
Eerder oordeelde de rechter dat de gemeente Montferland onterecht een bouwvergunning heeft verleend. Het gebied zou niet bestemd zijn voor paardenfokkerij.
patrick en erik en volgens mij heet die oudste frank, zijn daar alledrie toch bezig met paarden?en zijn ze daar ook niet alledrie opgegroeit en woont die vader niet meer daar of zit hij niet ook nog in de peerdenbusiness?of zit ik nu helemaal verkeerd ? Wat goed kan hoor
Ik ben/was toch in de volle intense overtuiging dat Patrick daar met zn partner en kindje woonde en eigenaar van de paardenboel was! Dat zou erg fraai van mijzelf zijn
een vriend van me is een neef van patrick en de rest, het enige wat ik weet is dat patrick veel op hem lijkt en met doreen een relatie heeft gehad.
haha ... heel verhaal Ze lopen daar wel allemaal en patrick heeft zijn paarden daar wel! Maar is niet de eigenaar!! Zou wel lekker zijn geweest zo'n super accomodatie voor jezelf