Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Hij heeft indertijd toegezegd de pony’s, zeven Shetlanders en één Haflinger, bij te zullen voeren met krachtvoer.
kohtje schreef:En de dierenbescherming klopt zich op de borst dat ze ze nu weg hebben gehaald! Ze zijn gewoon te laat en hebben het niet in de gaten gehouden.
meissielief schreef:bij de eerste keer hadden ze al in beslag genomen moeten worden
Cayenne schreef:meissielief schreef:bij de eerste keer hadden ze al in beslag genomen moeten worden
En als je dus even leest, kan dat helemaal niet in Nederland, en dat ligt aan de wet
Cayenne schreef:meissielief schreef:bij de eerste keer hadden ze al in beslag genomen moeten worden
En als je dus even leest, kan dat helemaal niet in Nederland, en dat ligt aan de wet
Nicky2 schreef:Ik woon vlakbij Gorinchem, nu toch wel heel nieuwschierig waar dat dan zou zijn geweest..
Iig fijn dat ze in beslag zijn genomen, krijgen ze toch nog een goed leventje..
Arabesk schreef:Cayenne schreef:Hij heeft indertijd toegezegd de pony’s, zeven Shetlanders en één Haflinger, bij te zullen voeren met krachtvoer.
ja dat gaat ook niet helpen![]()
marin16 schreef:Nicky2 schreef:Ik woon vlakbij Gorinchem, nu toch wel heel nieuwschierig waar dat dan zou zijn geweest..
Iig fijn dat ze in beslag zijn genomen, krijgen ze toch nog een goed leventje..
Ja ik ben ook wel een beetje benieuwd, zal het over die volkstuintjes langs het spoor (van Gorcum) gaan?