Een pony heeft een aanrijding met een wagen op de Bevrijdingsweg in Kaatsheuvel niet overleefd. De pony was met een andere pony losgebroken uit een weiland.
Dat gebeurde omstreeks 18.15 uur. De tweede pony bleef ongedeerd.
De politie was ter plekke om het verkeer te regelen. De overleden pony is afgevoerd met een paardentrailer.
De auto die in botsing kwam met de pony is weggetakeld door een bergingsbedrijf.
Ik moet er niet aan denken. Mijn VZpaarden waren een keer met zijn vieren losgebroken en de A44 opgerend. Gelukkig is dit goed afgelopen, maar het kan dus ook zo.
Het valt me wel op dat de laatste tijd er heel veel paarden losbreken, aan de krantenberichtjes te zien.
Pff.. Dat is echt niet leuk inderdaad. Wij hebben het ook een keer gehad. Er was een pony tijdelijk bij ons, is uitgebroken en wou rechtsstreeks naar huis rennen. Dat is d'r dus niet gelukt..
Silence
Het gebeurd zoooo veel de laatste tijd. Echt raar/
Verschrikkelijk voor de eigenaar, en de bestuurder van de auto
FlairS
Geplaatst: 12-01-08 10:30
Het gebeurt inderdaad wel heel erg vaak tegenwoordig(of we horen er natuurlijk meer van omdat de nieuwsredactie er bovenop zit). Vreselijk voor de eigenaar van de pony,de pony zelf en de automobilist die de pony aanreed want er zal maar zo'n dier ineens opduiken op de weg..............!
eerst liepen er bijna dagelijks paarden de sloot in en nu breken ze uit. ben benieuwd wat de volgende hype is.
wens de eigenaars en eventuele verzorgers veel sterkte toe met verlies van hun pony. en de automobilist ook, lijkt me vreselijk om opeens een paard de weg op te zien komen en aan te rijden. die moet wel vreselijk geschrokken zijn.
alle mensen sterkte die rin betrokken zijn ookdieautomobilist die heeft dit beeld helaas voor altijd op zijn netvlies staan als die het overleefd heeft
Dit is echt verschrikkelijk,als automobilist zijnde ook! Een vriend van mij heeft het meegemaakt,als paarden liefhebber,en raakt dat beeld niet meer kwijt op zijn netvlies!