Oekraïne blijft Gregory Wathelet opvrijen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Oekraïne blijft Gregory Wathelet opvrijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 09:27

http://www.galop.be/newsarticle.php?id=4415
galop.be

De contacten tussen Alexandr Onyschenko en Gregory Wathelet blijven intens. Onyschenko presenteerde Wathelet recent opnieuw de viervoeter Nike. Wathelet zou dan wel naar de Spelen moeten voor de Oekraïne. De springruiter weigerde.

Onyschenko verkaste ondertussen een aantal paarden van Cassio Rivetti naar Björn Nagel. Het gaat ondermeer om Antrakt waarmee Nagel straks wellicht naar de Spelen gaat.

Wathelet maakte onlangs bekend dat hij toch weer voor België gaat uitkomen.

Verwante artikelen:

[VN] Springruiter Wathelet komt mogelijk weer uit voor België
Cayenne @ [VN] Gregory Wathelet gaat weer voor België uitkomen

daniella74

Re: Oekraïne blijft Gregory Wathelet opvrijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 10:21

Als hij verstandig is wordt hij gewoon weer lekker Belg, dit feestje gaat geen jaren duren.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 13:54

Hij doet er goed aan zich niet lekker te laten maken door O. Zoals al eerder gezien zijn je paarden net zo hard weg als dat ze terug kunnen komen.

henkb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 15:41

tja, er zijn al verschillende ruiters onaangenaam verrast worden, Sloothaak in 2002 of 2003 kan ik me nog als een van de eersten herinneren.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 15:59

Afgezien vand e eigenaar denk ik dat dit een typisch land is dat zich in de toekomst er toch niet bij kan rijden. Hetis te klein om een volwaardig A- en B-kader op te richten en vooral van ruiters te voorzien. Met 5 ruiters kom je er niet voor landenwedstrijden en grote kampioenschappen. Leuk gedaan op het WK, maar eenmailig succes ben ik bang.

Steve Guerdat is net op tijd wakker geworden, ookal kostte het hem een superbaan

henkb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 16:09

daniella74 schreef:
Afgezien vand e eigenaar denk ik dat dit een typisch land is dat zich in de toekomst er toch niet bij kan rijden. Hetis te klein om een volwaardig A- en B-kader op te richten en vooral van ruiters te voorzien. Met 5 ruiters kom je er niet voor landenwedstrijden en grote kampioenschappen. Leuk gedaan op het WK, maar eenmailig succes ben ik bang.

Steve Guerdat is net op tijd wakker geworden, ookal kostte het hem een superbaan

Ben ook benieuwd hoe de situatie is met Franke die genomineerd is als coach voor Rusland.

En Steve kan blij zijn, heeft het denk ik best naar zijn zin bij Rolf Theiler en Beat Mandli. Hoewel dat zelden van z'n gezicht af te lezen is ....

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 16:32

Als Franke slim is (en dat is hij volgens mij) dan laat hij het voor wat het is. De kans op succes lijkt mij klein en de beschadiging voor zijn persoon groot. Soortgelijke situaties hebben in het voetbal menig trainer de kop gekost of voor langere tijd beschadigd.

EvillxBambii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 18:01

jaa, dat kan hij beter laten hanegn !