Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:sow... het zal maar even over je gepubliceerd worden op internet... het is vast geen staatsgeheim wie de eigenaar van Tequila is..
Aan de andere kant: ik vind het knap dat een ruiter een paard aan zich voorbij laat gaan omdat het niet strokkt met wat hij voor ogen heeft..
daniella74 schreef:Denk dat in het wereldje al langer bekend is hoe de vork in de steel zit.
Overigens was er ook een rel met Clinton destijds.
Malibu schreef:Liezel1 schreef:sow... het zal maar even over je gepubliceerd worden op internet... het is vast geen staatsgeheim wie de eigenaar van Tequila is..
Aan de andere kant: ik vind het knap dat een ruiter een paard aan zich voorbij laat gaan omdat het niet strokkt met wat hij voor ogen heeft..
Tja, ik vind het inderdaad wel knap dat hij een goed paard laat gaan in dat opzicht.
Maar zoiets op je website publiceren schrikt denk ik toch wel toekomstige potentiele klanten af om hun paard bij hem te brengen.
Malibu schreef:Maar zoiets op je website publiceren schrikt denk ik toch wel toekomstige potentiele klanten af om hun paard bij hem te brengen.
barca schreef:Ik heb op een andere website gelezen dat de eigenaar wou dat Dirk Tiquila in de wereldbekerwedstrijden zou starten, ik geef Dirk groot gelijk dat hij dat niet wil doen, Tiquila lijkt mij een goed paard maar ik zou er toch geen 1m60 proef mee binnenrijden !!!
Wat er hier gezegd wordt over een onenigheid met de eigenaar van Clinton ???? Als hij niet meer met Hamerlinck overeen komt, waarom rijdt Dirk dan nog zoveel paarden van hem ?