Indoor SGW Wanroij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Angela

Indoor SGW Wanroij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 09:02

http://www.dehoefslag.nl/news.asp?id=1746
www.hoefslag.nl

In de strijd om de Vive La Vie Eventing Cup 2007 tastte Jasper de Kruif (20) met zijn Tyfoon juist mis. In Wanroij, tijdens de tiende editie van de indoor samengestelde wedstrijd, kon hij victorie kraaien. Vaart maken loonde in de zwaarste klasse (M), want het gevraagde tempo van 470 m/min bleek niet haalbaar. De paddestoelen (8a-8b) in De Hinde werden de grote scherprechters. Niemand kwam schadevrij door de dubbelsprong die wat in een gebroken lijn stond en waarbij elke aanleuning ontbrak. Jasper de Kruif tekende voor de snelste tijd en met slechts één weigering bleef hij tot zijn eigen verbazing aan de leiding. “ Je moet onderweg wel flink nadenken, alles komt zo kort achter elkaar. Daarom had ik onderweg ook een slinger.” Nu in het voorjaar drie M-wedstrijden en dan Z. “ Die sensatie wil ik ook wel eens meemaken.”

Voor een dubbelslag zorgde Willemien Hendriks. Met Imogen won ze de Z-wedstrijd voor pony’s en met haar moeders Springrose de B-wedstrijd paarden. Pascalle van Boxtel pakte in de ponyrubrieken eerst de L-zege met Olivier de Léguille om er even later met Satie nog M-winst aan toe te voegen.

Vanwege gebrek aan financiën zag het er lang naar uit dat de wedstrijden geen doorgang konden vinden. ‘Nu staat het weer op de rails’, meldt Toon Bazelmans. ‘Nu nog vers organisatiebloed om volgend jaar voor nieuwe impulsen te zorgen.’

Lielle

Re: Indoor SGW Wanroij

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 09:49

gaaf stukje! M was idd een slagveld, ik kon met een weigering en een sloot tijdfouten vanaf de laatste plek nog 2e worden.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 18:25

Gaaf stukje!
En toch nog knap gedaan Lielle!

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:05

zijn er foto's gemaakt?

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:06

Oeeh ik ken de pony Imogen en Willemien! Haha!