Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Missmar schreef:Hij = zijen gaat idd goed met mn meisje! gister zijn de kabels en de hele stellage weg gehaald en is ze zelfs heel even buiten dr stal geweest!! Met alle andere paardjes gaat het ook goed!
rkvdh schreef:Ik heb een paar vraagjes voor je.
Heeft je paard lang niet kunnen staan?
Kan hij nu uit zichzelf makkelijk opstaan als hij gelegen heeft?
Loopt hij weer zoals hij vroeger liep?
Ik heb er destijds geen fysio bij gehad omdat men nog nooit een paard met Rhino had weten op te knappen en er dus eigenlijk niets van wist. Ik ben in kontakt geweest met een proffesor in Utrecht die ik elke week op de hoogte hielt van mijn vorderingen aangezien ook zij geen ervaring hadden met het herstel van een Rhino paard. Op mijn stal werd ik in het begin uitgemaakt voor dierenbeul omdat het er in het begin niet uitzag zoals hij liep. We liepen er naast met 4 man om hem overeind te houden. Als ik het zo lees is dat bij jou niet het geval dus de vooruitzichten zijn aanmerkelijk beter.
Ik wil je best advieseren als je dat denkt nodig te hebben.
Stuur mij dan even een E-mail. (Zie profile)
nexthorse schreef:missmar: wat super om te horenHet gaat helemaal goed komen! Ik wilde je even 'feliciteren' met het feit dat Mys zo goed gaat. Heel veel succes, maar vooral ook weer plezier de komende tijd!