In de Hertog van Klevestraat te Ruddervoorde is een auto gisterochtend tegen een paard aangereden. Zowel de bestuurder als het paard kwamen er met lichte verwondingen vanaf. De bestuurder volgde omstreeks halfzeven de Hertog van Klevestraat in de richting van de Hogestraat. In het donker zag de bestuurder te laat een ontsnapt paard, dat midden op de rijbaan stond. De bestuurder kon een aanrijding niet vermijden. De bestuurder liep lichte verwondingen op en werd overgebracht naar het Sint-Rembertziekenhuis in Torhout. Het ongeval gebeurde in een smal en duister gedeelte van de Hertog van Clevestraat dat parallel loopt met de A17.
ahum, dit keer is het in West-vlaanderen en nog niet eens zo gek ver van mijn woonplaats af. Ik heb nochthans die krant heb dat artikel niet eens gezien.
Weet er iemand van wie het paard is? Mijn nonkel zijn paarden staan in Ruddervoorde. Gelukkig zijn er geen zwaar gewonden. Maar wat zijn lichte verwondingen? Van die kwetsuren waardoor het paard een leuk en pijnloos leven kan leiden, maar niet meer in de sport kan uitgebracht worden? Hopen voor het beste, gelijk van wie het paard is...
Main
Woonplaats: In een dorpje met m'n mannetje en onze ''dierentuin''
Het zijn er veel de laatste tijd, aanrijding tussen auto & paard. Nee idd hopen dat het zo min. mogelijk gebeurt! je moet je echt wel rotschrikken als er ineens een paard voor je neus staat op een rijweg. :|