Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pasdedeux schreef:Wel een erg nuchtere reactie van de eigenaar vooral na al die moeite. Wellicht is het paard goed verzekerd. Vind het een apart verhaal
pasdedeux schreef:Kan me voorstellen dat als je paard goed verzekerd is, de klap toch wat minder hard aankomt dan als dat niet zo is. Vandaar dat hij wellicht zo nuchter is. ik bedoel hier niet mee te zeggen dat hij zelf zijn paard neer heeft geschoten (dat heeft hij dan natuurlijk in opdracht laten doenhahaha) En zonder verzekering had ik toch minstens een week algehele rouw in Belgie verwacht
Albert schreef:Hoe groot is de kans dat een verdwaalde kogel een paard in het hoofd treft en heb je wel eens de schedel van een paard gezien; je moet echt heel goed richten om er doorheen te schieten, dat kàn bijna niet per ongeluk.
soesita schreef:En verdwaalde kogel die toevallig in het hoofd landt en haar daarbij ook nog doodt? Lijkt me sterk!Maar goed, stel nog dat het zo is en het allemaal een "ongeval" was: kogels behoren niet te verdwalen. Voor hetzelfde geld was het een kind of een hond of zo geweest.