Undercover naar Amerika

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Angela

Undercover naar Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 10:11

http://www.lauwvanvliet.nl/news.asp?cur_id=69
http://www.lauwvanvliet.nl

Undercover (Iroko x Libero H) is verkocht naar Amerika om daar actief in de springsport te worden uitgebracht.

Undercover werd gefokt op Stoeterij Oud Wierden en werd als veulen op de Prinsjesdag veulenveiling aangeboden. Daar viel het veulen in het oog van Lauw van Vliet en Dhr W.H. Boekhout en zij waren direct gecharmeerd van dit veulen. Samen besloten zij hem te kopen waarna het in de opfok kwam bij Lauw van Vliet. Als driejarige werd Undercover goedgekeurd bij het KWPN en werd de hengst hengst succesvol opgeleid en uitbracht in de springsport door Richard Kapteijn.

“Met toch wel een beetje pijn in mijn hart neem ik afscheid van Undercover. Het is een bijzondere hengst die over een geweldig karakter en mentaliteit beschikt. Gelukkig heb ik nog een hele goede 2.5 jarige zoon van hem die aangewezen is voor de tweede bezichtiging. We kunnen nu eenmaal niet alles houden. We hopen dat de nieuwe eigenaar net zoveel plezier mag beleven aan Undercover als wij met hem hebben gehad”, aldus Lauw van Vliet. Undercover is verkocht via Alan Waldman en Egbert Schep.

PieterBel

Re: Undercover naar Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 10:55

Jammmer voor Richard.

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:14

Idd, jammer voor Richard. Blijft Undercover nog wel voor de dekdienst beschikbaar???

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 18:48

Wat balen voor Richard Ach gut

ElskedZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:40

en jammer voor Anne van Vliet, die toch ook alweer een tijdje wedstrijden met hem sprong!!!

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:55

Natascha13 schreef:
Idd, jammer voor Richard. Blijft Undercover nog wel voor de dekdienst beschikbaar???

Dat denk ik niet aangezien hij voortaan als ruin door het leven gaat.. Clown

bterlaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:33

Undercover naar Amerika? Nou, dat gaat vast niet langgoed! Ik ben er zeker van ,dat ze hem er aan de grens al uitpikken, als ze zijn hoefafdrukken nemen! En dan aan de hand va nzijn kredietkaartgegevens precies zien, hoeveel merries hij heeft gedekt en dat ze hem dan als terroristische pedofiel naat Guantanamo sturen.

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:52

Quidou schreef:
Natascha13 schreef:

Dat denk ik niet aangezien hij voortaan als ruin door het leven gaat.. Clown

Oke, dat wist ik niet Bloos

Maar Anne van Vliet rijdt toch niet meer op Undercover?? Dacht dat ze iig geen wedstrijden meer sprong, omdat ze in de B met hem moest terwijl hij met Richard Z/ZZ reed en dat hij (Undercover dus) het te laag vond.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 05:38

He wat grappig. Ik heb bij Stoeterij Oud Wierden stage gelopen. En Undercover zn moeder en oma verzorged Haha! Misschien kom ik hem hier wel een keer tegen Haha!

Maare, is die nu echt een ruin???

wonderfull

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 08:30

Undercover is echt geruind ja. En Skitter, leuk dat je hem nu misschien nog gaat zien!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 08:52

bterlaan schreef:
Undercover naar Amerika? Nou, dat gaat vast niet langgoed! Ik ben er zeker van ,dat ze hem er aan de grens al uitpikken, als ze zijn hoefafdrukken nemen! En dan aan de hand va nzijn kredietkaartgegevens precies zien, hoeveel merries hij heeft gedekt en dat ze hem dan als terroristische pedofiel naat Guantanamo sturen.

ROFL ROFL ROFL

Ik dacht langs gelijke lijnen toen ik de titel las... Haha!