Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horseyfries schreef:Als dit jurylid niet alleen Arabieren, maar ook andere rassen moet beoordelen dan lijkt het me logisch dat het ieder jaar wisselt en er niet elk jaar een jury uit de Arabierenwereld staat.
Dat kan ik niet uit deze tekst halen en dus vind ik je opmerking over "klantvriendelijkheid" iets voorbarig.
Mahitri schreef:Goh dat is lekker klantvriendelijk zeg! Blijkbaar gaan we zo met mensen om
Insider schreef:Mahitri schreef:Goh dat is lekker klantvriendelijk zeg! Blijkbaar gaan we zo met mensen om
Dat is nu juist de hele doelstelling als je het bericht goed leest. Ze willen graag van de arabieren af zodat ze een andere klasse die populairder is de volgende keer kunnen inzetten. Zo doen organisaties dat...de een zijn dood.....
Het is wel opmerkelijk dat 1 jurylid alle showklassen moet beoordelen. Ik heb in Qatar gewerkt en daar hebben ze ook show Arabieren. Nou die wil je niet als rijpaard hebben. Ze zijn gefokt om mooi te zijn maar als rijpaard deugen ze totaal niet omdat ze dunne errrg dunne benen hebben die zeer wankel zijn. Het gaat puur om het uiterlijk. Als rijpaarden hadden we hele andere Arabische paarden en gewoon rijpaarden voor handen.