Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CarolineP schreef:Jeetje, Coby is wel in het "nieuws" zeg!
CielitoLindo schreef:als je voor 20.000 euro een pony koopt dan neem ik aan dat je toch uitvoerig 'test' of het de juiste pony is voor je dochter..
Ik lees dat hij niet tevreden was want zijn kind kon er niet op rijden..
runningkawa schreef:Ik lees dat stukje niet zo dat hij de pony niet terug wil geven.
Maar dat hij het gewoon niet doet voor 10.000 euro
Als het niet klikt lijkt mij toch een probleem voor de koper, niet voor de verkoper. Ik neem aan dat deze pony gezien de prijs, zich bij een andere ruiter wel heeft bewezen.
Dat de dochter het dan niet kan...jammer zou ik zeggen, het zijn nu eenmaal geen automaten
runningkawa schreef:Klopt.Vergeet niet dat een beginner vaak de eertse paar weken nog wel lekker kan rijden.
Maar dan begint het paard te ontdekken van als ik nu dit doe, wat doet de ruiter dan? Ow niks...mooi.
En als ik dan ook dat en dat doe?
Ow ik word nog steeds niet gecorrigeerd
En dan begint de lol
Noukie schreef:hoho, of het klikt of niet heeft werkelijk niets te maken met of de pony wel of niet een Z pony is en als zodanig verkocht kan worden!
Ken een paard dat verkocht werd, super springen maar het klikte niet. Dier terug naar vorige eigenaar en loopt vooraan in het 1.50 enz. Paard is dus wel degelijk nationaal/internationaal niveau waardig, maar de combinatie destijds niet.
Hier ook het geval. En soms zijn de verhalen van kopers groter dan het werkelijke kunnen, daar kan een verkoper niet altijd wat aan doen.
Hoe het hier precies zit weet ik niet, dus wil ik verder ook niet over oordelen.
Ctal schreef:Dat meisje rijdt nu toch Z2 met Davinci? Dus ze kan het blijkbaar wel.
Cayenne schreef:om de tienjarige door hem op pensioen gestelde Kirby
asjemenou schreef:Er heeft al eerder een stuk van in de hoefslag gestaan. En volgens mij stond daar in dat ze hem pension gaven, omdat de kleindochter er niet goed mee kon rijden, niet omdat de pony iets mankeerde. Maar weet het allemaal niet meer precies.